Hoppa till innehåll

Dagshändelser I Wow.


Blitzcat
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.5k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying?

Level 57 atm.

Du fattar inte hur mkt cash man sparar på Dual Spec. Epic fly köpte jag vääääldigt sent. Man behöver det inte egentligen tills cataclysm. Men det är ju fint att kunna rida sina achie drakes eller annat. Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lyckats få ihop lite över 1k på min Shaman nu och funderar om jag investera i Dual-Spec eller spara till Epic Flying?

Level 57 atm.

Du fattar inte hur mkt cash man sparar på Dual Spec. Epic fly köpte jag vääääldigt sent. Man behöver det inte egentligen tills cataclysm. Men det är ju fint att kunna rida sina achie drakes eller annat.

 

Väljer nog att spara ändå. Tänker rusha upp till 80 nu bara så bryr mig inte så mycket om långa DPS köer till instancer.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :)

 

Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide?

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffat Authenticator till ipod eftersom jag dc'at massa gånger idag utan att internet berörts, som att någon loggat in på accet. Inte hänt sen jag fixad den :)

 

Äh, fick dc nu igen. Beror antagligen på nåt annat då. Någon som har nån ide?

Har med fått en massa dc's på sistone. Kunde få ca. 15 dc's per dag innan men nu har det fixat sig. Har ingen aning vad det kan bero på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man blir ju lite rädd när allt blir dc'at helt plötsligt istället för att allt stannar i 30sec innan det dc'as som när man drar ut internet, man tror ju att nån annan loggar in då.

eller hur lol, rätt så creepy då den ena springer mot en vägg och den andra moonwalk framlänges x)

 

OnT: Dingade 70 idag!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...