Dingat 85 på min main mage och köpt epic flying.
Helt otroligt hur mycket g man får av alla dessa quests.
Dingat 85 på min main mage och köpt epic flying.
↗ till inläggetSå sant för senaste påståendet. Dock omsätter man lika mycket som man tjänar, kan inte lyckas gå över 15k med jewelcrafting =)Dingat 85 på min main mage och köpt epic flying.
Jag har farmat Volatile Airs hela dagen i Uldum och har fått 200 stycken. Nu återstår det bara att sälja de på AH men det är det svåraste. Med tanke på 3-14% drop chans borde de säljas för 40-50g men det är många som inte förstår värdet av dessa och lägger ut dom för 25-30g. Givetvis köper jag alla som kostar 20-30g för att hålla priset uppe på cirka 40g. Men när jag gjort det försöker andra spelare att "underbidda" mig. Jag har precis lagt ut alla mina tvåhundra Airs för 40g styck och nu ser jag att de säljs för 39g, 39s och 39c. Det tar cirka 10 minuter för mig att avsluta alla tvåhundra auktioner (jag tar bort dom manuellt, en för en, först klickar jag på radera och sen på bekräfta, det tar ett tag), gå till närmaste mailbox och sedan lägga upp dom igen för ett guld billigare. Jag ska försöka att sälja de i trade-chatten men det kommer att bli svårt att hitta en köpare som är villig att betala 8000g för alla.
...Sälj dom i par av 30 stacks av en i gången?
Rageat på att folk inte kan spela AV nu när det kommer ner till 4 punkter:
Hur man spelar AV perfekt:
- Ta inte SH GY
- Döda INTE Balinda
- Rusha bunkrar, försvara med nån person
- Döda Vann när de är nere
Det är otroligt lätt, varför fattar folk inte?
På tal om nerdrage.. I varje HC, så lämnar dessa kids som började spela WoW under Wrath of The Lich King efter en wipe. Dem tror liksom Heroic betyder 10 minuter faceroll.
Börjat levla min gamla 80 pala igen :) Nej, jag kör inte retri. Kör prott atm och ska bli holy/prott snart.
Drog dungeons och Alterac Valley. Levla nästan 49.
Datan krånglade och hann därför inte med i tid till BWD raiden, hade en säker plats annars... Annars lekt, lajvat och hoppat omkring(?).
Hade tänkt att köra arena, fast det slutade med att man åt hordes i WSG.
Tankat lite instancer på min relativt nya Goblin War, dingade 40. :)
Minat coppar =D Skaffade 1-67 mining :)
Dingade just lvl 85, med min mage, och testade köra fire...
Någon som vet vilket som är best för pve, fire eller arcane?
Kört heroics på sistånde, gearar upp min hunter :)
Wipat fyra timmar på Nefarian, uppföjt av en perfekt kill.
Guilden är nu 11/12 normal & 1/13 heroic :D
↗ till inläggetFire utan tvekan.Dingade just lvl 85, med min mage, och testade köra fire...
Någon som vet vilket som är best för pve, fire eller arcane?
Försker få tag på en hellreaver så jag kan respeca min warrior.
Har bara droppats 2 gånger när jag varit där och varje gång har en DK fått den :(
Wipade Atramedes på 1% (500k hp) lite irriterad man blev. Men det var pug så man ska inte klaga så mycket.
↗ till inläggetJag har wipat på Chimaeron HC på 0.6%, typ 300k hp. Inte kul alls!Wipade Atramedes på 1% (500k hp) lite irriterad man blev. Men det var pug så man ska inte klaga så mycket.
Spelat in mer till mitt stora filmprojekt. Lirar BGs med 2x Warglaive of Azzinoth på min 85 Rogue och målet är att dominera Killing Blows, HKs och Damage, vilket jag ofta gör, i alla fall med på top 5. Finns redan en Rogue som lirar arena med warglaives, men jag har aldrig varit så intresserad av arena.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in