💬
Logga in
Fuska.se

Dagshändelser I Wow.

1 524 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Lanade med min kompis igår (Alltså i tisdags), Det var ju nice att dom stängde av alla servar.

OnT: Har lvlat shamanen till 69.

Idag har jag healat Ulduar och fiskat

29 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Faction change med venomhide ravosaur = Wintersaber mount! :D Och jag kan göra head of onyxia questet igen nu oO Jag hadde gjort questet som horde och fått pendant, sen loota jag ett till head fast jag redan gjort questet. Och nu med faction change så kan jag göra det igen och skaffa trinketen också xD (lvl 60 onyxia)

post-58457-1280401314_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Min wow gick ut igår och jag klarar inte av smärtan.. måste köpa wow..

Nivå 0 · Nykomling

Lvlat shamanen till 73, Också har jag fixat lite ny gear på min druid.

30 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Kommer tillbaka in i WoW efter att jag slutade april 2009.

Har märkt att mycket har ändrats, och att jag tydligen ska farma ihop några emblems för att få t9 (wtf? :S)

Så har farmat några såna, och hört på healers som säger "Omg tankz0r wit 27k health lol!?"

Lyckligtvis får jag min första t9del imorrn, så det blir väl lite lättare efter det, särskilt eftersom jag borde ha tredje runt onsdag!

Har PvE blivit en enda stor emblemfarm nu?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har märkt att mycket har ändrats, och att jag tydligen ska farma ihop några emblems för att få t9 (wtf? :S)

Så har farmat några såna, och hört på healers som säger "Omg tankz0r wit 27k health lol!?"

Lyckligtvis får jag min första t9del imorrn, så det blir väl lite lättare efter det, särskilt eftersom jag borde ha tredje runt onsdag!

Ja
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

När du samlat t9 ska du börja farma emblems till t10 ;)

Iaf, själv har jag ridit runt och njutit av mina nya Thunderfury + börjar farma Wintersaber Trainers.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, själv så tkr jag att det var asmkt bättre förut innan 3.2 :P Och förut så var ju 27k bra för naxx 25 så jag vet inte varför dom dampar i heroic? xD

Nivå 0 · Nykomling

Nya spelare som förväntar sig uber gear.

Nivå 0 · Nykomling

Levelade upp huntern 23-27 ^_^

Edit: blandade i hop mina characters, lol :lol:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Först så körde jag VH HC (random hc) med vår allas käre Svampen, sedan gjorde jag en normal random och några till Hc randoms.

Sedan Afkade jag, körde WG, och till sist kom jag in i en VoA lobby genom att säga att jag ahde 2k mer GS än vad jag har & linkade Archavon-10man achievementet.

Inget droppade för mig! :(

Nivå 0 · Nykomling

Haha lol nice sätt att komma in i voa ;P

31 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

Tror också det finns något som heter Gearscore breaker som får din GS att verka lite högre.

Kommer dem så nära att dem kan inspecta så är det väl kört ^_^

Nivå 0 · Nykomling

Har för mig att meningen med gearscore breaker var att dom med gearscore breaker addonet skulle dela falsk information om alla personen "scanna" och göra gearscore värdelöst, men gearscore skaparna ändrade så att man bara kan dela gear score info inom sin guild så det funkade inte. :(

Nivå 0 · Nykomling

Har lvalt shamanen till 76, Gick AV hela tiden, man får sjukt mkt exp där :)

2 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling

Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompis

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vann bryntroll på min pala (/rolla 97 ftw) och fick nog frost emblems for 264 item lvl trinket :) har också kört lite arena med en kompis

tips är att sikta på att fixa (4) bonusen på din t10 innan du tar trinketen. Trinketen är inte väldigt bra för rets, decent men inte väldigt bra.
3 Aug 2010
Nivå 0 · Nykomling

4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

4/5 set bonus är lite overkill, men 2/5 set bonus är alldeles för bra för att skippa

ja självklart, men för att nå maximal dps med (2) set bonusen ska du ha (2) av t9,5+ set bonusen också. Vad är då bäst? Att ha (4) av t10 eller att köra med (2) av t9,5 som även har sämre stats. Valet är ganska obvious imo. Förresten så kommer vilken ret som helst(Som kan sin rotation) att outdpsa dig om han/hon har (4) bonusen. Men har du kassa off-parts pre-toc 25 typ så kan du lika gärna byta ut dom ja.

edit: gz på page 100 get

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in