det va bra... :PJag har sett den det var kul när han skulle skjuta på några skurkar och när han tryckte på avtryckan så fall hela över delen på pistolen ner till marken :lol:
Joohny Englisch
9/10 får den av mig den var skit skoj
för er som inte har sett den så ska man se den på dvd för då kan man spela några små spel
ja,det e bra!! :Pför er som inte har sett den så ska man se den på dvd för då kan man spela några små spel
fast man kan bara göra det på dator... :(
vadå? stoppar man dvd skivan i pc eller? sen spelar man
ja,man stoppar dvd skivan i pc om den har dvd-spelare!! :D B)vadå? stoppar man dvd skivan i pc eller? sen spelar man
Jag har sett den det är kul när han får AVFÖRING på sig
Rolig: 7/106/10
Underhålling:4/10..
8/10 av mig den va feett rollig
den får 8/10 av mig
Ja Rowan är ju en mycket bra skådespelare och han blev ju mest känd för Mr.Bean och Blackadder(Svarte Orm).
Fast han håller måttet så den får 9/10 fast den var lite fjantig då & då!
jag tycker att han är bra skådespelare!!!Ja Rowan är ju en mycket bra skådespelare och han blev ju mest känd för Mr.Bean och Blackadder(Svarte Orm).
har ni sett den tecknande Mr.Bean?den e bra! :rolleyes: :P :lol:
4/10
Nja den tecknade är ju inte så himla rolig som den verkliga serien....(Auto @ 29/04-2004 15:47:23)Ja Rowan är ju en mycket bra skådespelare och han blev ju mest känd för Mr.Bean och Blackadder(Svarte Orm).
jag tycker att han är bra skådespelare!!!
jag tycker att den är lika rolig som det verkliga serien!!! :rolleyes: :rolleyes:(Rowyn @ 29/04-2004 18:44:19)(Auto @ 29/04-2004 15:47:23)Ja Rowan är ju en mycket bra skådespelare och han blev ju mest känd för Mr.Bean och Blackadder(Svarte Orm).
jag tycker att han är bra skådespelare!!!
Nja den tecknade är ju inte så himla rolig som den verkliga serien....