💬
Logga in
Fuska.se

Förslag!

17 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Som rubriken lyder har jag ett förslag. Jag skule vilja att mobil lades till som ett konsoll-alternativ då det finns fusk även till mobilspel.

Låter inte det som är bra idé? O.B.S! jag undanbeder samtliga sarkastiska inlägg. Jag vill ha klara svar och en motivering.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

En mobil är ingen konsoll, vad jag vet.

Det har funnits en liknande diskussion förr angående mobilspel, men det var inget som sattes i verk då.

f.ö så är det inte värt att göra ett till forum då det inte är så många som spelar spel på sina mobiler och sen så är inte mobilspel sådant hett ämne för tillfället.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Då Iphone/Ipod Touch är lite up and coming

på spelmarknaden så skulle det nog vara bra

med en sådan sektion.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4

Ok, då fattar jag.

Förlåt för att jag slösade bort er värdefulla tid.

Nivå 6 · Fuskare

Tror inte det blir av med något.. Jag menar.. Hur många sitter och spelar på sina mobiler om dem inte är riktigt utråkade?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Allvarligt, som jag nämnde i mitt tidigare inlägg

så börjar marknaden för spel till exempelvis Iphone/Ipod Touch att

växa, och det släpps många "riktiga" spel på dem. Alltså kan fusk behövas.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Mjo kanske.. Men inte många precis, lite onödigt att göra ett forum för något enstaka fusk.

Nivå 16 · Legendfuskare

Finns nästan inga fusk till mobilspel och det är inte populärt, rätt säker på att frågan har kommit upp tidigare och fått ett nej även då

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

Okej. Var kan man få tag på fusk till mobil-spel då? Finns det nån bra sida för det?

Nivå 6 · Fuskare

Tror inte att det finns någon hemsida för det.. Visste inte änns att det fanns fusk till mobil spel lol.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Okej. Var kan man få tag på fusk till mobil-spel då? Finns det nån bra sida för det?

Prova Gamespot, men det finns väldigt få fusk.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

Tack så mycket, WASD :)

Nivå 9 · Veteranfuskare

http://www.fuska.se/ovrigt/contact.php

Jag gissar på att det bästa är att använda ovanstående.

17 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14
OBS! Spelfrågor och frågor om fusk besvaras ej här, de besvaras i diskussionsforumet.

Som citatet lyder så skulle det bästa förmodligtvis komma att diskuteras i disskusionsforumet. (Vad är det?)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
OBS! Spelfrågor och frågor om fusk besvaras ej här, de besvaras i diskussionsforumet.

Som citatet lyder så skulle det bästa förmodligtvis komma att diskuteras i disskusionsforumet. (Vad är det?)

Det är forumet...

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

Jaha.

Hehe :D f*n vad blåst jag är.

18 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Enligt mig är det en fråga som handlar om vilka spel fuska.se vill/kan ha till, och därav skulle jag använda formuläret.

19 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

Okej. :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in