RsAndTibiaRAT Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 hejsan jag och min brorsa har köpt the burning crusade och jag undrar om jag kan installera wow sen göra trial sen installera tbc och vi båda kan köra på samma server och kan man vara ungefär paladin blood elf som trial ??? i wc3 kan man ju inte vara på samma server var därför ungefär som jag frågade. vill helst inte ha typ såklart man kan dum huvve -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 du kan inte aktivera tbc på ett trial acc om det var det du undrade :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RsAndTibiaRAT Skrivet 18 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 ok det sög :P jag fick guild wars istället för wow men gw suger o,o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Varför vill du ha TBC? Det kommer ta månader innan du kommer ha användning för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Varför inte bara ladda ner WoW Full Client ? fast du måste installera och betala för expansion paken men mer säger jag inte för det är mot reglerna det jag tänker på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Varför vill du ha TBC? Det kommer ta månader innan du kommer ha användning för det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Tror han ville ha en Blood Elf/Draenei.. Men är inte säker. Redigerat 18 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Tror han ville ha en Blood Elf/Draenei.. Men är inte säker.Det är bara 2 raser, inget nödvändigt imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Tror han ville ha en Blood Elf/Draenei.. Men är inte säker.Det är bara 2 raser, inget nödvändigt imo. Jo, om han vill spela som alliance shaman elr horde pala. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Kvittar om han köper det nu, eller senare. Eftersom han troligen kmr dinga 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg