💬
Logga in
Fuska.se

Orättvist I Min Klass

28 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Har du universums sämsta lärare? DET HAR JAG!!

eller jaa...inte direkt men i allafall taskigaste någonsin! vi KALLAR världens taskigaste lärare(mot killar)för skitet

eller nee eller jooo mot killarna!!

hon väljer alltid först tjejerna!!!

en gång när vi hade en vikarie i någon vecka ..när världens taskigaste lärare(mot killar)* kom tillbaka då skullle vi få godis från vikarien sen glömmde hon godiset .hon gav godiset till skitet när hon kom hem.

skitet skulle ge oss godiset dagen därpå!när vi skulle få godiset fick killarna inget godis!!! :(

här är ett till exempel!

jag sitter bredvid en tjej som ligger lååååååååååååångt efter!

när jag hållde på att arbeta tog jag en liten paus 30 sec.

och då såg skitet det och sa/skrek: DU FÅR f*n TA HEM EXTRA LÄXOR OM DU HÅLLER PÅ SÅ DÄR!!! *ledsen för svärord* medans hon som satt bredvid mig gick till sina kompisar och började skitmycket!medans alla glodde på mig!

det är inte tillåtet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hon kallar killar för fläsk och skit massa annat otrevligt!hon säger att tjejer äger ut killar*när igentligen killar äger ut tjejer* i min klass!

när killar råkar kanske göra illa en tjejdå blir det f*n minst454554545 års kvarsittning och ska ringa till föräldrarna nå och säger till rektorn att relegara han!!!!!!!!!! okej det sista påhittat!

hon skiter i om en kille ramlar och slår sig eller om en tjej kastar stenar/kottar/snöbollar på en kille!!

att vara kille 1 år och gå den klassen 1 år är lika svårt att klara världens svåraste spel utan fusk!!

och så tror/vet att när kille ramlar och stukar handen och börjar gråta tänker hon nog att killen är svag och känslig fegis.

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

Fail.

Om du har problem med en lärare, prata med läraren.

Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i

alla fall.

Senast ändrad:

Skit i dem nästa gång käftar du upp mot henne, gör jag jämt, när jag är less på våran lärare. Fast då får hon damp och då säger jag inget...

Senast ändrad:

27 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. Lär dig stava.

Fail.

alla fall.

Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. Lär dig stava.

Fail.

alla fall.

Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av

han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar
29 Jun 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

*

Varför säger ni killar inte till rektorn? Spelar in sånna taskiga saker som din fröken säger, eller säg till dina föräldrar, för hon blir nog sparkad från skolan om hon svär och är så taskig mot eleverna <.<

1 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Så är ju vissa lärare.Om du tycker att det är så orättvist gå till rektorn och säg att tjejerna fick godis men inte vi killar. ;)

Nivå 1 · Novis

Könsdiskriminering säg till rektorn dirr1, hon kan få sparken!

Edit: Absolut inte sämsta läraren, LÅNGT ifrån sämsta läraren. Syftar på denna då : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5457681.ab 80 gånger ?! och du klagar för lite godis, omg

Sen kanske hon vill hjälpa dig? I din text fattade man ju knappt vad du skrev!

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

1. Lär dig stava.

Fail.

alla fall.

han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar

Jahaaa... du känner honom?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in