💬
Logga in
Fuska.se

Mitt Ps3 På Semester...

15 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

Om du har kommentarer synpunkter eller egna tabbar, så skicka inn!!! :D

Nivå 0 · Nykomling

Du måste vänta längre än en vecka innan dy fåt illbaka det. Onödigt att köpa ett nytt då du kommer få tillbaka ditt gamla.

25 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jepp. Det dummaste jag hört. Köpa nytt PS3... Och om du inte vill ha mindre minne varför inte köpa en 80gb eller 160gb istället för en 40gb?

Nivå 0 · Nykomling

Öh.......

Köpte du nytt?

Du kommer ju få tillbaka ditt gamla.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej! Mitt ps3 med 60GB gick sönder och jag skickade inn det på lagning... en vecka senare berättar dom att det är i japan.... :angry: :(

Sååå... jag fick köpa ett nytt ps3 med bara 40GB utan 4USB intag utan förmågan att köra ps2 spel och mindre gb...

onödigt att lägga 4000 spänn på ett till ps3 när kommer få tillbaks ditt gamla om några veckor...?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hah, ägd, du kommer ju att få tibax ditt gamla, lite onödigt att köpa nytt? :P
Nivå 0 · Nykomling

E u så ps3 nörd så du kan inte vänta några veckor? :D Men om dom inte kan laga det kommer du få ett nytt... ungefär som med mobiler... Min kompis Stampade sönder sin telefon och fin en ny och bättre för att dom inte kunde laga den...

26 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

E u så ps3 nörd så du kan inte vänta några veckor? :D Men om dom inte kan laga det kommer du få ett nytt... ungefär som med mobiler... Min kompis Stampade sönder sin telefon och fin en ny och bättre för att dom inte kunde laga den...

Det var väll i och för sig för att han hade drulle försäkring på mobilen :P

Nivå 0 · Nykomling

håller med dom andra att det var onödigt att köpa ett nytt ps3 när du får tillbaka det gamla

Senast ändrad:

2 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

hehehe, Hur gick det sönder då?

5 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

Får man komma hem till dej och lana? När du får tillbaks ditt gamla PS3?

Nivå 0 · Nykomling

f*n vad pwned :s dock tror jag att det här är ett troll inlägg...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du skulle ju inte behöva köpa ett nytt ps3 bara för att dom sa att det var i japan.

Då jag skickade mitt 360 på lagning så skickades det till Tyskland.

30 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Jag fick ju f*n inte tilbaka det! dom finns ju inte i europa längre, eller...? :angry: :( :o

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag fick ju f*n inte tilbaka det! dom finns ju inte i europa längre, eller...? :angry: :( :o

Och? Det kanske inte är klart ännu? Skickade du det ens till rätt ställe?

31 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

min ps3 är också sönder. jag skickade först ett mail till playstation supporten. Jag berättade lite vad som hände. De sa att det var ett hårdvaru fel och att jag skulle skicka ett mail till där jag köpte det.

Jag gjorde det och fick till svar vad jag skulle göra. Skickade den förra veckan. Förhoppningvis så går den på reklamationrätten (har inte garantin kvar) så jag inte behöver betala ;)

Edit -

Om de byts ut så byts de mot andra 60-gbs (andra användna) om din lagas så finns det chans att du får tillbaka just din.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in