Någon som spelar MS Europe? Isf vad är ni för class, villken lvl är ni och vad heter ni in-game? :)
Själv är jag Thief lvl 12
Någon som spelar MS Europe? Isf vad är ni för class, villken lvl är ni och vad heter ni in-game? :)
Själv är jag Thief lvl 12
jag är lvl 58 (just nu) assassin, namn: iPowerslave
Är lvl 15 nu, any ideas var jag borde träna?
Har kört, slutade och började med La Tale, nästan samma sak fast bättre, slutade, men jag är nog ändå mer för MapleStory, eller kanske inte, eller, eller det, men det da!, okej, men det är bättre där, men JAG HAR SLUTAT MED BÅDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
↗ till inläggetLåter...Fint :huh:Har kört, slutade och började med La Tale, nästan samma sak fast bättre, slutade, men jag är nog ändå mer för MapleStory, eller kanske inte, eller, eller det, men det da!, okej, men det är bättre där, men JAG HAR SLUTAT MED BÅDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har kört maplestory men sluta och börja med cs i stället pgr av att maple vart lite lång tråkigt
håller på att installerar :)
Jag kör, är lv11(levlar nog snart) namn:Zykkrs, class: swordsman
Gjorde ett nytt acc 2 dar sen, är lvl 18 magician. Men kanske lagar en ny thief.
lvl 9 magician men hur använder man magic?? kkan bara slåss med min wand O.o
du använder skills, du sätter skill points på nån skill. Det är rekommenderat att sätta första skill pointen på lightning bolt.
btw jeppe, vad heter du? Jag heter IceCloud, adda mig ;D
hehe vet hur man gör nu :P heter Crystalean1
Typ lvl 37 assasin eller nått med steelis (eller vad dom kallas >_>') Tyckte det tog så lång tid att lvl efter ett tag så jag la av =/ men kanske börjar nån gång igen men jag vet inte -_-'
e lvl 23 rogue (thief) ska bli assasin ni som e lvl 10-21 träna i henesys pq asså i maplestory eu o ni 21-30 träna i kc pq
Jag har en Bandit och en Sin och en I/L
Det går så segt att levla på MS så jag började köra maplestory private server :yucky:
Blev lite sugen på att spela det, kanske laddar ner det inatt.
Kör GMS nu, det nya jobbet :)
Jag har dock en lvl 65 Wind Breaker på Europe om nån vill ha ;)
Jag vill ha :D
↗ till inläggethåller på att installerar :)
Du stal mina ord! :)
Ska försöka mig på detta eftersom Runescape är tråkigt och WoW kostar så himla mycket :J
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in