Tjenare fuskare! Jag kör GTA IV på min xbox 360 och älskar att drifta på det... men nu vill jag prova något nytt spel... Vilka HD Drifting spel Rekommenderar ni till PCn? Typ som Race Driver GRID (men den har jag kört) Jag har ganska bra prestanda. min data klarar GRID :P
Söker Hd Spel
Vad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.
↗ till inläggetJag menar grym grafik som t.ex. GRIDVad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.
↗ till inläggetGrym kvalité har inget med HD att göra.↗ till inläggetJag menar grym grafik som t.ex. GRIDVad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.
HD är bara något som så att det blir ännu grymmare kvalité.
Jag tror Test Drive Unlimited går på PC, det är ju nog det bästa bil-spelet jag kört.
↗ till inläggetGrym kvalité har inget med HD att göra.↗ till inläggetVad menar du med "HD"-spel? nästan alla spel går att spela i HD-upplösning.
Jag menar grym grafik som t.ex. GRID
Jag tror Test Drive Unlimited går på PC, det är ju nog det bästa bil-spelet jag kört.
Jag har också kört den.. den är grym men inga riktiga skador typ som GTA IV / GRID :D
burnout paradise?
Burnout Paradise är grymt coolt... Coola skador, och nice bilfysik!
HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.
↗ till inläggetSpelet måste ju självklart ha stöd för HD-upplösning.HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.
Grand Turismo 4 (Tror det inte finns till dator :huh: ) colin MCray Dirt (stavning) gillar jag man kan TYP drifta men inte få poäng för det. :( själv gillar jag att crasha bilen när jag kör en Buggy :lol:
↗ till inläggetVar det jag menade, kanske lite otydligt.↗ till inläggetSpelet måste ju självklart ha stöd för HD-upplösning.HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.
↗ till inläggetFel.HD har endast med upplösningen och bildkvalitén att göra, du kan spela Pong eller Pacman på HD upplösning om du känner för det och har en mjukvara som stödjer det.
HD = High definition
Hög upplösning.
Många pixlar.
Bildkvaliteten beror på många faktorer, inte upplösningen.
Så om man tar denna smileyn och drar ut den till 1920x1080 och sedan visa den på 1920x1080 skärm så är det HD?
:)
Det var det jag menade med att det har med bildkvalitén att göra.
Absolut inte, för då är den uppskalad (interlaced-upplösningar). Var inte korkad nu, du vet lika väl som jag att jag menar i HD-output. Om nu smilien ifråga skulle sparas i 1080P och outputtas i 1080P skulle det givetvis se förjävligt ut, men det är ändå HD för det. HD är bara upplösning, oavsett hur fult originalet är, så länge det är i HD-upplösning.
Okay, tycker bara det låter dumt att den smileyn i 1080p kallas för HD.
↗ till inläggetwow... burnout paradise... måste bara testa den :Dburnout paradise?
↗ till inläggetGrym kvalité har inget med HD att göra.
wat
↗ till inläggetOkay, tycker bara det låter dumt att den smileyn i 1080p kallas för HD.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3...e_scan_hdtv.jpg
HD - High Detail
Nej, HD = High Definition. Fin och nödvändig bump för övrigt.