💬
Logga in
Fuska.se

Radeerat Material

17 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Som rubriken lyder, kan man få tillbaka raderade filer? Efter man har tömt papperskorgen?

Nivå 7 · Fuskare

GetDataBack for NTFS

men kom ihåg att INTE spara filerna på samma hårddisk som du ska rädda filerna ifrån

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

GetDataBack for NTFS

men kom ihåg att INTE spara filerna på samma hårddisk som du ska rädda filerna ifrån

Finns det något sätt att få det gratis lagligt?
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Finns det något sätt att få det gratis lagligt?

nej :(
Nivå 16 · Legendfuskare

Jo det är klart, bara man googlar kan man få fram allt:

http://www.google.com/webhp?hl=en#hl=en&am...;fp=OlAWEoQSgPM

Nivå 4 · Lärling

Åh, finns det folk fortfarande som rensar bara via delete och papperskorgen :(

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

och hur rensar du då?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

och hur rensar du då?

Fortfarande folk? Bara för att du rensar din porr med ditt 100% säkra program som gör så att filerna inte kan återställas, betyder det inte att 90% gör likadant.

Nivå 4 · Lärling

Porr? Sen när behöver man skriva över sådant? :)

2 May 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Porr? Sen när behöver man skriva över sådant? :)

nä men vafan. Om du har en gjort en bild i photoshop som du vill ta bort, använder du massa program för att ta bort bilden permanent? Om du gör det är du sjuk :)
3 May 2009
Nivå 4 · Lärling

Du får inte bort bilden permanent om du bara lägger den i papperskorgen och rensar där.

4 May 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du får inte bort bilden permanent om du bara lägger den i papperskorgen och rensar där.

Har vi sagt något annat? Man behöver inte ta bort filen permanent om man inte är någon paranoid gubbe som blev rädd efter IPRED lagen och deletade alla sina nerladdade filer permanent.

Nivå 4 · Lärling

Jag är inte rädd för ipred, och jag har ingen porr att gömma. Jag har annat att gömma.

Men visst, vill man sitta och rensa via papperskorgen, sen köra en enkel formatering, så blir det lätt för personen som ska köpa datorn, om man nu ska sälja den sen vart efter. Vill jag gömma mig helt för ipred och fra, då skaffa jag mig en vpn och krypterar hela hårddisken.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag är inte rädd för ipred, och jag har ingen porr att gömma. Jag har annat att gömma.

Men visst, vill man sitta och rensa via papperskorgen, sen köra en enkel formatering, så blir det lätt för personen som ska köpa datorn, om man nu ska sälja den sen vart efter. Vill jag gömma mig helt för ipred och fra, då skaffa jag mig en vpn och krypterar hela hårddisken.

ojojoj.

vad har du att gömma då? eller är det för hemligt för att sägas? B). Det är mycket smidigare att bara rensa via papperskorgen, sen om man ska sälja så använder man något program som skriver över hårddisken många ggr. Och nu är det inte alla som köper datorer och försöka hitta din hemliga gay porr :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ojojoj.

vad har du att gömma då? eller är det för hemligt för att sägas? B). Det är mycket smidigare att bara rensa via papperskorgen, sen om man ska sälja så använder man något program som skriver över hårddisken många ggr. Och nu är det inte alla som köper datorer och försöka hitta din hemliga gay porr :)

Jag tror han skriver det här bara för att skryta att han kan ta bort filer permanent :/

Nivå 4 · Lärling

Japp jag skryter, så nu kan vi gå vidare till OT eller så får någon låsa/radera ämnet.

Nivå 8 · Veteranfuskare

BTW

I fortsättningen...

5 May 2009
Nivå 5 · Fuskare

finns det inte nåt företag i norge som tar tillbaks raderade filer??? okej det går typ på 100 000 tusen då...........

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in