Hoppa till innehåll

Skicka In Roliga Bilder Här!


Aeyz
 Dela

Rekommendera inlägg

bara för att jag är p12 så betyder inte det att ja inte vet vad ironi är :angry: du var ironisk eller hur :huh:

Nejdå, problemet är bara att du skriver otydligt. Han skrev så att de andra förstod vad du menade. Jag håller helt med dig att är man så lat så ska man inte äta snabbmat. :sorcerer:

 

Nähä vad fan ska man göra då då? Svälta ihjäl?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nähä vad fan ska man göra då då? Svälta ihjäl?

finns ju redig husmans kost att laga till köp typ bara en paket köttbullar och ett paket makaroner så har du en godare mat är snabbmat. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nähä vad fan ska man göra då då? Svälta ihjäl?

Här var tankeverksamheten på topp. Aningen äter man snabbmat, eller så svälter man. :meddum:

 

Nej... jag syftade på att "lata människor som inte orkar stå i kön borde inte äta snabbmat" om dem nu är så lata att de inte orkar stå i kön så lär de ju inte orka laga mat själva heller..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej... jag syftade på att "lata människor som inte orkar stå i kön borde inte äta snabbmat" om dem nu är så lata att de inte orkar stå i kön så lär de ju inte orka laga mat själva heller..

Men om dom lagar egen mat så rör dom lite på sig, slipper stå i kö, och slipper bli förgiftade av snabbmat. Du kan väl inte försvara en sådan lathet??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om dom lagar egen mat så rör dom lite på sig, slipper stå i kö, och slipper bli förgiftade av snabbmat. Du kan väl inte försvara en sådan lathet??

Läste du ens vad jag skrev eller? Hur kan de orka laga mat om de inte ens orkar stå i en kö?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om dom lagar egen mat så rör dom lite på sig, slipper stå i kö, och slipper bli förgiftade av snabbmat. Du kan väl inte försvara en sådan lathet??

Läste du ens vad jag skrev eller? Hur kan de orka laga mat om de inte ens orkar stå i en kö?

 

men endå orkar dom trycka i sig ett mål ren gift typ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men om dom lagar egen mat så rör dom lite på sig, slipper stå i kö, och slipper bli förgiftade av snabbmat. Du kan väl inte försvara en sådan lathet??

Läste du ens vad jag skrev eller? Hur kan de orka laga mat om de inte ens orkar stå i en kö?

 

Ja, jag läste vad du skrev. Poängen: Orken blir inte bättre av att äta snabbmat. Hon borde inte äta snabbmat. Och det ifrågasätter du? Det är väl ganska obvious.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag läste vad du skrev. Poängen: Orken blir inte bättre av att äta snabbmat. Hon borde inte äta snabbmat. Och det ifrågasätter du? Det är väl ganska obvious.

...Nej, fortfarande inte.. Det jag ifrågasatte var hur hon skulle orka laga mat själv om hon inte orkar stå i en kö..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...