Skicka In Roliga Bilder Här!
↗ till inlägget
jag tror man använder sånt i städer som San Francisco
↗ till inläggetJag fattar inte det roliga.Undrar om de här bilägarna gick iväg tillsammans :)
↗ till inläggetKolla Registrerings skylten på båda bilarna så fattar duJag fattar inte det roliga.
↗ till inläggetHAHAHAHAHAHA :D :lol:
(Like a boss)
↗ till inläggetNågon som kan förklara den bilden?
↗ till inläggetOm gud gjorde dom, varför har dom märken av navelsträg då tror jag det är menatNågon som kan förklara den bilden?
↗ till inläggetJag fattar inte det roliga.
Det står en Saab mellan peugoeten och folkvagnen.
↗ till inläggetNågon som kan förklara den bilden?
Eftersom Gud skapade mannen och senare även kvinnan finns det ingen teoretisk bakgrund till att de skulle ha ett ärr från navelsträngen, vilket resten utav historiens alla människor har. Dock ignoreras detta faktum eftersom det skulle göra saker och ting ganska komplicerade och de avbildas med navel trots det faktum att de troligtvis inte hade det.
↗ till inläggetJa, tack vare detta genidraget från konstnären så går religion ihop eller vadå?Det står en Saab mellan peugoeten och folkvagnen.
Eftersom Gud skapade mannen och senare även kvinnan finns det ingen teoretisk bakgrund till att de skulle ha ett ärr från navelsträngen, vilket resten utav historiens alla människor har. Dock ignoreras detta faktum eftersom det skulle göra saker och ting ganska komplicerade och de avbildas med navel trots det faktum att de troligtvis inte hade det.
OnT:
↗ till inläggetJa, tack vare detta genidraget från konstnären så går religion ihop eller vadå?
Vart skrev jag det?
↗ till inläggetJag kanske tolkade det fel men det var så jag tolkade "Dock ignoreras detta faktum eftersom det skulle göra saker och ting ganska komplicerade".Vart skrev jag det?
OnT: