💬
Logga in
Fuska.se

Soft Air Gun!

24 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp ett Luftgevär istället har 4 st och 5 softairgun 1 och en luftpistol....... Också kul Som f*n me luftgevär för att du kan skjuta Skator och skit!!! PS.. Dom Biter mina kaniner de ä därför ja skjuter dom :P :)

Är du helt vrickad? Skjuter du på de stackars skatorna? Skaffa en säkrare bur istället, för de menar inte att vara taskiga när de biter på dina kaniner... Tänk förnuftigt pojk...

CP APOR kaninerna har jue en liten hage???????????????????????????????

12 May 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Köp ett Luftgevär istället har 4 st och 5 softairgun 1 och en luftpistol....... Också kul Som f*n me luftgevär för att du kan skjuta Skator och skit!!! PS.. Dom Biter mina kaniner de ä därför ja skjuter dom :P :)

Är du helt vrickad? Skjuter du på de stackars skatorna? Skaffa en säkrare bur istället, för de menar inte att vara taskiga när de biter på dina kaniner... Tänk förnuftigt pojk...

CP APOR kaninerna har jue en liten hage???????????????????????????????

Snacka om P12-inlägg alltså :P

OnT: Jag äger själv soft airguns. Om vi ska ha något såkallat "krig" med dem, är vi väldigt försiktiga. Inte visa dem för någon.

Nivå 4 · Lärling

Förlåt om jag lånar din tråd thunderboy men vet någon om det finns en bra pistol som man inte behöver göra mantelrörelse för att ladda om och helst vill jag att den ska vara billig med bra kvalitet.

13 May 2009
Nivå 2 · Novis

Jag har en Colt!

14 May 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Förlåt om jag lånar din tråd thunderboy men vet någon om det finns en bra pistol som man inte behöver göra mantelrörelse för att ladda om och helst vill jag att den ska vara billig med bra kvalitet.

Jo alla elektriska och Co2 drivna!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in