Nacke3000 Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hej! Är det kul för en som ÄLSKAR strategi som jag? Ska jag köpa det tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hej! Är det kul för en som ÄLSKAR strategi som jag? Ska jag köpa det tycker ni? Det har ju inte släppts än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Hej! Är det kul för en som ÄLSKAR strategi som jag? Ska jag köpa det tycker ni? Det har ju inte släppts än. Det finns folk som spelat det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det har visst släppts! Konstigt att det fanns på 16 svenska affårer på Pricerunner igår??? DET HAR SLÄPPTS! Kolla på den här länken om du inte tror mig... http://www.pricerunner.se/pl/129-942083/Sp...q=starcraft%202 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det har visst släppts! Konstigt att det fanns på 16 svenska affårer på Pricerunner igår??? DET HAR SLÄPPTS! Kolla på den här länken om du inte tror mig... http://www.pricerunner.se/pl/129-942083/Sp...q=starcraft%202 Det står "Inte i lager" på alla, för h-vette. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Jag mailade alla och frågade och jaa! Det finns inte än så jag skulle bli glad om någon kunde låsa den här tråden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Release datumet är inte bestämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Spelet har inte släppts. är förmodligen inte klart och jag antar att de som har spelat det inte får säga något om hur spelet var. Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg