WASD Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Det är väl endast för att crystal inte har ett sånt jack i hörnet? så om man fixar det borde det funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Det kan inte vara DSi exklusivt för DS och DSi har samma "spel läsare". Bara för att det är samma "spelläsare" betyder inte det att det inte kan finnas exlusiva spel. Ett exempel: Pokémon Crystal fungerar inte på en Game Boy. Om du menar Game Boy Advance så har du fel. Jag har själv Crystal och det funkar fint på mitt Game Boy. Med Game Boy menar jag den svartvita. Jaha, jag får Ursäkta mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hah jag har heart gold ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Hah jag har heart gold ;)Nerladdat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det finns ingen chans att du har det till DS, förutom om du har beställt från Japan, för det kommer ut Spring 2010 i Europa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det finns ingen chans att du har det till DS, förutom om du har beställt från Japan, för det kommer ut Spring 2010 i Europa. vet du exakt vilket datum???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Nej, sorry. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 ok men ska iaf köpa soul silver när det kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag ska köpa båda. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Jag ska köpa båda. B) vrf??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PoKeRuSiSGood Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Kul + att man får lite olika pokémon på olika lvlar och så får man ju välja två starters, eller så ska bara min bror spela på ett och jag på ett. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Kul + att man får lite olika pokémon på olika lvlar och så får man ju välja två starters, eller så ska bara min bror spela på ett och jag på ett. :D ok att man får lite olika pokémon på olika lvlar vilka?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg