D48 Skrivet 8 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2009 min fx har bara slutat att fråga om den vill spara mitt lösen på internet. jag har inte varit på ngn inställning eller så. och på alternativ så är det X i att den ska det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 På endast en eller alla hemsidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CsGroupen Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 kan ha att göra med att det är. skyddade sidor- som inte kan spara på sådant," Som WASD säger " vilka sidor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 På endast en eller alla hemsidor?alla sidor :s annars så brukade ju tre alternativ komma upp när man loggar in på en plats. men den kommer inte upp längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 http://data.fuskbugg.se/skalman01/X1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 ja den är X där ;) men endå gör den inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Prova att kryssa ur, spara och starta om firefox, sedan kryssa i den igen. Jag har haft ett sånt fel i nåt annat program/spel som fixades av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 rensa cookies kanske du kan ju ha varit inne på alla sidor och svarat inte spara lösen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 rensa cookies kanske du kan ju ha varit inne på alla sidor och svarat inte spara lösen^^ aa det har jag gjort att inte spara lösen :) men tog det bort den funktionen då eller? moste ju gå att få tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2009 rensa cookies kanske du kan ju ha varit inne på alla sidor och svarat inte spara lösen^^ aa det har jag gjort att inte spara lösen :) men tog det bort den funktionen då eller? moste ju gå att få tillbaks. ja vet inte har inte FF men rensar du cookies o de ska ju alla lösen o sånt nollställas så att den frågar på nytt väl annars kan man ju köra "frigör utrymme på disk" från kontrollpanelen , den ska ju också rensa sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Tryck på Undantag/Exceptions som finns där och se om du hittar något intressant. http://data.fuskbugg.se/skalman01/X1.jpg(snor forlorns bild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.