min fx har bara slutat att fråga om den vill spara mitt lösen på internet. jag har inte varit på ngn inställning eller så. och på alternativ så är det X i att den ska det.
Firefox Har Slutat Att Fråga Om Spara Lösen :(
På endast en eller alla hemsidor?
kan ha att göra med att det är. skyddade sidor-
som inte kan spara på sådant,"
Som WASD säger
" vilka sidor ?
↗ till inläggetalla sidor :s annars så brukade ju tre alternativ komma upp när man loggar in på en plats. men den kommer inte upp längre.På endast en eller alla hemsidor?
ja den är X där ;) men endå gör den inte det.
Prova att kryssa ur, spara och starta om firefox, sedan kryssa i den igen. Jag har haft ett sånt fel i nåt annat program/spel som fixades av det.
rensa cookies kanske
du kan ju ha varit inne på alla sidor och svarat inte spara lösen^^
↗ till inläggetaa det har jag gjort att inte spara lösen :) men tog det bort den funktionen då eller? moste ju gå att få tillbaks.rensa cookies kanske
↗ till inlägget↗ till inläggetaa det har jag gjort att inte spara lösen :) men tog det bort den funktionen då eller? moste ju gå att få tillbaks.rensa cookies kanske
ja vet inte
har inte FF
men rensar du cookies o de ska ju alla lösen o sånt nollställas så att den frågar på nytt väl
annars kan man ju köra "frigör utrymme på disk" från kontrollpanelen , den ska ju också rensa sånt
Tryck på Undantag/Exceptions som finns där och se om du hittar något intressant.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/X1.jpg(snor forlorns bild)