Behöver hjälp kan ni skriva nogra bossars svagheter eller hur jag lätast kan vinna över dom.
megaman x hjälp
har du lunar om du har det så ska du söka på megaman_x95 han har varvat alla fråga honom
eller kolla på google!
ja man kolla över allt ju
jag vet alla svagheterna och sånt.om du behöver hjälp så kontakta mig......
där är min kompis jag kontakta dig om
Har klarat alla megaman orginal och megamanx HE he
hmmm....
elefanten tål ej vinden pingvinen tål ej eld
camelonten tål ej missilerna
jag har klarat alla bosar med mega (vanliga megaman)utom skorpinjonen eller har jag klarat han med vanliga mega också
man kan ju ha street fighter megaman men det vet väll alla har :P man ska köra den där grott killens bana 7 gånger lr nåt sånt men först måste alla bossar vara döda och du sak kuna köra första sigma banan.typ 7e gången så klättrar du upp påtoppen av banan på slutet.då kommer en sån där kapsel som man får en uppgradering på nån kroppsdel.man kan sen göra hapoken lr vad det heter =P kanske skrev lite otydligt
6556
7352
2128 så får du 4 bossar dödade tre hjärtan tror jag.
uppgraderade skor,hälm x-buster(saken som megamanx skjuter med)
5644
7728
6548
då får du alla uppgraderingar.två subtanks tror jag.typ två hrätan men inge boss e avklarad så du får döda dom.;)
kanske inte hör hit till ämnet men jag hittade min gammla viktor_2003 häftigt :D!!!!
konstigt nog så har den bara cp:at sig och massa konstigt!!!
pingvinen tål inte eld kamelionten tål inte bumeranger elefanten tål inte vind
bumerangkillen tål inte raketer örnen tål inte kameliont laser
björn killen tål inte electrisitet electro mannen tål inte is
bläckfisken tål inte bollarna
det finns ingen björn kille! :angry: <_<pingvinen tål inte eld kamelionten tål inte bumeranger elefanten tål inte vind
bumerangkillen tål inte raketer örnen tål inte kameliont laser
björn killen tål inte electrisitet electro mannen tål inte is
bläckfisken tål inte bollarna
använd boomer kuwangr's skott på launch octopus så skär den av några tentackler lr vad det är :D
grävling då eller va de nu är
hans namn är armored armadillo!
jaja men han är lätt
vilken boss är inte lätt?jaja men han är lätt
alla är lätta