Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Cabom är sveriges bästa ställe att köpa soft på, ska du ha en pistol med mantelrörelse är en sw m4505 den bästa ju nu.

Är bara lite nyfiken, vad gör den till den bästa just nu?
Skrivet

Cabom är sveriges bästa ställe att köpa soft på, ska du ha en pistol med mantelrörelse är en sw m4505 den bästa ju nu.

Bra för nybörjare men kan lova att det finns bättre hemsidor för mer avancerat för professionella Air Soft spelare ;) Men häftig sida kan jag hålla med om, vart sugen på att skaffa en pilbåge ^^

Skrivet

köpte en c02 soft där för typ 1500, och bara maget kostade 1000kr extra, när mitt magg gick sönder efter 1.5 år fick jag bara ett nytt helt gratis och frakfritt.
Skrivet

köpte en c02 soft där för typ 1500, och bara maget kostade 1000kr extra, när mitt magg gick sönder efter 1.5 år fick jag bara ett nytt helt gratis och frakfritt.

Syftade mer på pistolen, SW M4505. =P
Skrivet

Syftade mer på pistolen, SW M4505. =P

ahha:D har provat en massa skit genom åren och aldrig möt på en så bra som m4505, bra kvalite (haft min i över 3 år, funkar lika bra som när jag köpte den), bra kraft, lätt mantelrörelse, träffsäker. osv
Skrivet

Vet någon vilken av de är som är bäst??

Den här: http://www.cabom.se/produkter/produkter/lu...-storm,15237203

Eller den här: http://cabom.se/produkter/produkter/soft-a...al-co2,30170605

Den sista så vet jag inte vad den har för utgångshastighet.

Vill helst ha en som inte går sönder lätt och som man kan dra i sliden.

Dra i sliden?

Den första är en luftpistol för övrigt, dvs att den skjuter metallkulor.

Skrivet (redigerat)

Det står ju CO2 så det är väl bara en soft air gun som använder CO2?

Ska ändå inte skjuta på folk så säg bara vilken som är bättre.

Redigerat av Hellbringer
Skrivet (redigerat)

Det står ju CO2 så det är väl bara en soft air gun som använder CO2?

Ska ändå inte skjuta på folk så säg bara vilken som är bättre.

Om du tittar i infospalten så står det: "Ammunitionskaliber: 4,42mm bb 4,5mm Diabolo" Det är inte plastkulor.

CO2 är Kolsyra, dvs att pistolen använder kolsyra för att ladda om mellan skotten. CO2 finns till både soft air guns och luftpistoler.

Om jag vore du skulle jag köpa den sista av dom två därför att den har stort magasin, Picatinny fäste, ser bra ut och så gillar jag soft air guns bättre.

Redigerat av Collez

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...