Karata Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 allting går ut på att få poäng,spela,ge poäng,växla och köpa de e ju f*n skit trist me alla poäng.... visst de va kul med de som fanns i de gamla fuskarna men asså "nu har ni gått för långt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 håller med jag tycker det är roligt men dom har faktisk gått för långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Det kanske är lite för många spel, och det där med Brons-, Silver- och Guldpoäng är lite onödigt, tycker jag. Annars är forumet bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 allting går ut på att få poäng,spela,ge poäng,växla och köpa de e ju f*n skit trist me alla poäng.... visst de va kul med de som fanns i de gamla fuskarna men asså "nu har ni gått för långt" Ingen som tvingar dig att använda det du inte vill.. =) Sen om någon vill använda nått av det nya så gör dom det ;) Mao fler möjligheter =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 vad har ni gjort med guld poöng det var bra med dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag tyckte det var lite för krångligt med de poängen. När man växlar och så där. Men nu är de borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men tänk om nån hade guldpoäng kvar o inte får växla tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Man fick väl växlat tilbaka dem när Admin ändrade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag hade 2 guldpoäng jag fick inte växla tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Det kanske hände automatiskt menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men varför fick jag inte 100 poäng tillbaka då :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 De som hade över 4-5 guldpoäng fick vanliga poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.