Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 f*n va oret fist att jag inte fick 100 poäng tillbaka :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Å andra sidan så är spelen billigare nu så det går jämnt ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men jag sparade till titel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Då är de bara och fortsätta spara.. Men annars så kan du ju tipsa kompisar så kanske du vinner tävlingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok jag har en kompis som jag skulle tipsa idag men vi skulle säga bus eller godis varför har du höjt priset på poäng till titel :? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker adimin har gjort forumet bättre,nu finns det mer alternativ och sånt Och man får poäng snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Varför skulle man ha guld poäng o det där egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 man ska träna på att bli en sparare,nä skojade bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag hade 3 guld och nu är dom borta :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Å andra sidan så är spelen billigare nu så det går jämnt ut.. Det kostar ju 10 poäng att spela nu, förr var det 2 bronspoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 gameking har fåt bort 150 poäng o jag 100 poäng och pluss att det var nåra som radera min rank så hade jag slösat 500 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Jag tycker adimin har gjort forumet bättre,nu finns det mer alternativ och sånt Och man får poäng snabbare Poängen kanske har blivit lättare att få men nu är ju guldpoängen i vägen så jag tycker det inte är någon skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.