LÅS TRÅDEN!
Lås
Säg till alla att du har en mentalsjukdom och sjukskriv dig nästa dag.
Enligt mig, så är det omoget, löjligt när minderåriga röker och även ännu mer när dom röker låtsas cigaretter.
Dem har i stort sett sig själva att skylla på, man ska inte göra något man inte kan stå för.
Ge henne ett paket cigg.
↗ till inläggetThisGe henne ett paket cigg.
Enda skillnaden på cigg och fake-cigg är att cigg faktiskt dödar en - Ge henne en kniv så jämnar det ut sig.
Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv.
Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa..
↗ till inläggetTack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv.
Kan nån MOD Låsa och ta bort den här tråden. trodde ni på fuska var mer seriösa..
Du har visst inte lätt för att förstå ironi, va?
↗ till inläggetDet har inte du heller i många fall ;>↗ till inläggetTack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv.
Du har visst inte lätt för att förstå ironi, va?
Nä, men i de flesta fallen, serru. :D
Lås snälla..
Joo, jag fattar ironi men det här är ju inte ironi så man vill inte ha ironiska svar..
Ta en cigg så känns allt bättre.
Mm, cigg löser ju allt :P
↗ till inläggetTa en dildo och kör upp den i röven så känns allt bättre ditt k*k.Ta en cigg så känns allt bättre.
↗ till inläggetanledningen till att du inte får seriösa svar är för att du inte ställde en speciellt seriös fråga. om hon är din vän borde hon hon väl ändå förlåta dig för någon sån skit sak som att du trodde att hon rökte på en riktig cigarett? då får hon f*n skylla sig själv...Tack för all seriös hjälp.. jag fixar det själv.
↗ till inläggetTa upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg!↗ till inläggetTa en dildo och kör upp den i röven så känns allt bättre ditt k*k.Ta en cigg så känns allt bättre.
Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg!
Vad menar du? Du kan ju inte ens grammatik, så lägg ner bara.
↗ till inläggetHär, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart.Ta upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg!
"Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den.
Och vi går vidare..
↗ till inläggetHär, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart.↗ till inläggetTa upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg!
"Retardis Memberius" letar sig igenom tråden, i jakten på någon som verkar ha lägre intelligens än den själv. Han hittar en äldre art, "Sandus Kakasaurus", som med ironi skriver med dålig grammatik för att göra narr av den som skrev innan honom. "Retardis Memberius" går till anfall och visar tänderna genom att ta "Sandus Kakasaurus" inlägg seriöst, och ignorera ironin i den.
Och vi går vidare..
HAHAHAHA xD . Roligaste inlägget på länge ^^ .
↗ till inläggetHär, mina vänner, har vi ett prima exempel på en subart inom rasen "småunge" som försöker spela smart.↗ till inläggetTa upp ditt bra sverige och kör upp det i din betyg!
Och vi går vidare..
HAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHA MINDTWISTAH <3
Du, jag, dejt? XD