Enligt dem.
Lås
för jag fattar liksom inte. hon hade parfym gömd under jackan, och hon VET att jag är känslig för tjejer..
hon vet att jag inte skulle göra hon besviken..
Men japp. sånt händer..
det går övar. men försök vara som du var när ni inte var bra kompisar
Ni vet vilka jag menar..
Tack för alla oseriösa svar puckon.
här behöver man hjälp. men då ska alla j*vlar tjata om att det är omoget (SOM OM JAG INTE VISSTE DET)
jag fattar inte hur fuska.se blivit så j*vla omoget. förut var fuska.se perfekt. bara diskussioner och allt.
ingen j*vla oseriösa puckon som tror dom är nåt.
Tack för mej. säg vad ni vill jag bryr mej inte.
Tack alla som gett mej seriösa svar..
SNÄLLA BLI MER SERIÖSA.
↗ till inläggetDe var så lite så din immigranta skit.Ni vet vilka jag menar..
Tack för alla oseriösa svar puckon.
här behöver man hjälp. men då ska alla j*vlar tjata om att det är omoget (SOM OM JAG INTE VISSTE DET)
jag fattar inte hur fuska.se blivit så j*vla omoget. förut var fuska.se perfekt. bara diskussioner och allt.
ingen j*vla oseriösa puckon som tror dom är nåt.
Tack för mej. säg vad ni vill jag bryr mej inte.
Tack alla som gett mej seriösa svar..
SNÄLLA BLI MER SERIÖSA.
Varsågod :)
förresten menade jag inte dej.. -.-
↗ till inläggetAmen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små.
Nu är det ju faktiskt "invandrarkulturen" som på något sätt förvrängt innebörden av Respekt till rädsla och hot. Kan nästan gå på gatan idag och peka ut småbarn efter småbarn som, om jag fick bestämma skulle avlivas direkt på plats.
↗ till inläggetsåg en zigenarunge pissa på en lyktstolpe mitt på stan en gång, de var nice↗ till inläggetAmen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små.
Nu är det ju faktiskt "invandrarkulturen" som på något sätt förvrängt innebörden av Respekt till rädsla och hot. Kan nästan gå på gatan idag och peka ut småbarn efter småbarn som, om jag fick bestämma skulle avlivas direkt på plats.
btw senshi, anledningen till att du får "oseriösa svar" är för att du ställde en oseriös fråga, varför behövde du göra en tråd om de här ens? fattar du inte hur man löser sånt här själv eller vad?
Lösa saker är inte jag bra på direkt.
men allt har löst sej.. -.-
↗ till inläggethahaha Sandkakan Kul Bild LOL :lol: :DTa en cigg så känns allt bättre.
↗ till inläggetJust like that.. samhället här där jag bor finns det bara massa jävla fula skit ungar som springer omkring och slåss och massa andra idioter di o dit..↗ till inläggetAmen till det. Småungar man ser på gatorna idag förtjänar att få ett basebollträ i skallen lol. På min tid (vår tid) hade man fortfarande lite hyfs. Misstänker att efter -93 gick det bara utåt, trots att -94 inte är så dåliga de heller.Det är en ganska stor skillnad i beteendet från när han va 10. Ni knattar är MYCKET drygare än vad vi va när vi va små.
(Jag är inte invandrare) ;D