💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Golden Sun 2

57 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #21

japp men jag kommer ju inte igenom kibombo bergen för jag kommer inte förbi sista vakten. jag har klarat det nu. nu är jag i kibombo och jag fattar inget.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

piers finns bredvid kibombo statyn.(till vänster) du ska komma förbi folkmassan som täcker vägen. (det finns nån gång som man kan gå)

sen ska du träffa piers.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #23

men jag kommer inte förbi folket.

Nivå 1 · Novis

det ska finnas nån gång nånstans kommer inte ihåg riktigt men man ska hoppa på pelarna som finns där folket står sen ska man hoppa på ett hustak.

14 Apr 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare

precis nä man komme in i kibombo så ska man gå åt vänster o gö lash på lashrepet.

Nivå 1 · Novis

precis nä man komme in i kibombo så ska man gå åt vänster o gö lash på lashrepet.

efter det ska du hoppa på pelarna sen på hustaket och försätter sen träffar du piers
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #27

mm jag vet det nu ska jag bara göra så att den stora statyn öpnnar ögonen.

Nivå 1 · Novis

är du inne i själva statyn???

eller har du nyss träffat piers??

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29

högst uppe i statyn.jag är där uppe där man ska binda ledningar så att man kan få up ögonen.

Nivå 1 · Novis

ja du ska binda alla ledningar så ljupunkterna träffar småstatyerna

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #31

kan man flytta dom sakerna?? så att dom byter plats med varandra

18 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

men jag kan inte komma igenom gondowan cliffs....

jag har gjort scoop vid hunden och kommit upp till ett ställe där man hoppar på stenar.....

är det rätt ställe jag kommer iallafall inte igenom det.....

Nivå 12 · Mästerfuskare

Du ska vara uppe på berget och stå framför en liten sten..bakom den lilla stenen finns en stor sten..du ska göra move där..då finns det en väg så man kommer över stenarna..

Nivå 3 · Lärling

ok, ska testa

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Det tog ganska lång tid för mig också..

Nivå 3 · Lärling

ok jag klarade det jag är i kibimbo nu och jag är bakom statyn med Piers och jag har grävt fram pilar som pekar på en sten....

vad ska jag göra nu då?

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Precis när du kommer in i Kimbombo ska du gå till höger..där finns ett rep som du ska säta dit sen ska du hoppa på pelare hus tak.och sen träffar du honom..

Nivå 3 · Lärling

ja men jag har träffat honom jag är bakom kibombo statyn och jag har grävt fram alla pilarna och dom sa nåt om att det var en grotta där under till statyn och hur kommer man in i statyn?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Du ska gräva ett hål på höger sida av statyn..

Nivå 3 · Lärling

ok, tack jag är inne nu

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in