Någon som var snabbare? Klarade av The Thing That Should Not Be för 2 min sen. :)
Gh Metallica Avklarat
Gah typ kommit halvvägs =/ . Dock så spelade jag i band med några kompisar först och sen gick jag hem och körde solo. GALET KUL :D .
Jag har bara kört i band
Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :(
↗ till inläggetYou'd better buy.Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :(
Det finns ju referenser lite här och var i spelet till Ride the Lightning, varför är den inte med? VARFÖR!? :( Edit: Skitbra utbud annars.
↗ till inlägget↗ till inläggetYou'd better buy.Lucky you. I haz no manniz, så aj kännot baj it jett. :(
Det finns ju referenser lite här och var i spelet till Ride the Lightning, varför är den inte med? VARFÖR!? :( Edit: Skitbra utbud annars.
Är den inte med? Seriöst? Den är ju f*n en av deras mest
kända låtar!
Jag skulle vilja ha med Harvester of Sorrow =( . Men alla låtar är helt ok förutom att de kunde valt någon annan låt än Frantic ifrån s:t anger imo.
Ska köpa på fredag eller nåt då när jag har tid, har längtat skit mycket på de!
Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen.
Själv ska jag köpa det idag.
↗ till inläggetSkillnaden är att han importerade det eller laddade ner det från Marketplace. Menade självklart releasen i Europa när jag skapade tråden.Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen.
↗ till inlägget↗ till inläggetSkillnaden är att han importerade det eller laddade ner det från Marketplace. Menade självklart releasen i Europa när jag skapade tråden.Grattis, själv varvade jag det hos en polare på hans 360 för snart en månad sen.
Klarat det hemma nu :-)
köpte det föra helgen har inte spelat så mkt men har tagit 10-15låtar nu
f*n ASSÅ!
Gick till Game idag och ville köpa GH:M, var så glad att få se det ens, men de tråkiga är att de inte säljer CD:en enbart, de säljer bara med gitarr eller trummor :(
De säljer bara Cden tills tisdag eller torsdag..
Hur skaffade du din Guitar hero?
Köplista 2009:
GH:M
Ny GH3 Gitarr
NHL 07+10
FIFA 10
Nytt Ps2.
Fittsaken pajade igår och typ, näär en skiva e i så typ, knarrar den sjukt högt och skivan blir inte läst 0.0
↗ till inläggetf*n ASSÅ!
Gick till Game idag och ville köpa GH:M, var så glad att få se det ens, men de tråkiga är att de inte säljer CD:en enbart, de säljer bara med gitarr eller trummor :(
De säljer bara Cden tills tisdag eller torsdag..
Hur skaffade du din Guitar hero?
Köpte mitt hos webhallen på release dagen =D .
Hahah när jag kom hem igår så köpte min morsa spelet ^^
Skit fett
24/5 klarade jag ut det:)