Pillshere Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Hej, jag har kollat in några Pokemon Silver/Gold fusk och upptäckt att det är väldigt mycket stavfel. Jag har då försökt att kommentera det. Hela 46 kommentarer fanns det på ett av dem. Men då har det stått "Tyvärr tillåter vi bara 30 kommentarer per fusk." Men hur har då fusket fått 46 kommentarer? Det verkar lite omöjligt, om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Det fanns väl ingen gräns förut, men nu finns det en för att det skulle bli för många kommentarer annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 moderatorerna borde göra en spellcheck på alla fusk innan de godkänner dem :s är bara löjligt när det är stavfel överallt i vissa fusk och att vissa fusk inte stämmer alls, som det där "fusket" till pokemon diamond när man ska ha en lampa och en magnet så dyker bra pokemonar upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Det är mest en massa gamla fusk som inte är helt bra, dock så finns det inget sätt för moderatorerna att editera fusken nu... Pokemon-fusken behöver verkligen ses över, finns en jääävla massa skit där! >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Hej, jag har kollat in några Pokemon Silver/Gold fusk och upptäckt att det är väldigt mycket stavfel. Jag har då försökt att kommentera det. Hela 46 kommentarer fanns det på ett av dem. Men då har det stått "Tyvärr tillåter vi bara 30 kommentarer per fusk." Men hur har då fusket fått 46 kommentarer? Det verkar lite omöjligt, om du frågar mig. Ja jag hatar det, jag försökte kommentera ett Fusk till OOT. Det hade över 30 kommentarer. När jag försökte kommentera står det samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag tycker att Admin eller någon annan behörig borde ta bort för gamla och/eller onödiga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 lite lamt. fusken till BF spelen är ju helt borta. man kan ju bara hitta på ngt och skicka in så får man FM sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Fr att förhindra att onödiga kommentarer skickas in borde det belönas med en tillsägelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 varför bara 30 kommentarer? om man tjänar fuskamynt genom att kommentera ta bort det och lägg till så man kan kommentera mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Jag tycker att Admin eller någon annan behörig borde ta bort för gamla och/eller onödiga kommentarer.Du har möjligtvis ingen aning om hur många kommentarer det finns där?Det skulle ta veckor (om inte mer) för moderatorerna & admin att gå igenom alla kommentarer och rensa de onödiga, så det är inte värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Vi moderatorer kan ta bort kommentarer, ni kan anmäla dem. Men att sitta och massrensa är nog inget någon mod kommer göra så anmäl på ett vettigt sett, extremt dåliga kommentarer till exempel. Ändra fusk kan vi inte, men de senaste åren har det varit noga vad jag vet, som Draghon sa så är fusken med dålig kvalité ganska gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 Anledningen till att det finns 46 kommenterar och det står max 30 för dig kan vara att det finns 16 borttagna som fortfarande räknas eftersom det står "Den här kommentaren har raderats av fuska.se" på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.