WASD Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 :) jag är inte p9:a glömde säga att jag betalar med mitt bux.to konto med 157$Varför står det P9 vid ditt namn du? om du skrivit in falska uppgifter bryter du mot §9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 :) jag är inte p9:a glömde säga att jag betalar med mitt bux.to konto med 157$Varför står det P9 vid ditt namn du? om du skrivit in falska uppgifter bryter du mot §9 jaha visste inte det förlot ska ändra på stutts ändrat ska de vara nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Tror inte det är värt att slösa pengarna på en design till en sidas klan som troligen kommer lösas upp förr eller senare.. :/ Kör ut det till riktiga pengar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Japp, och sno en free template :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Tror inte det är värt att slösa pengarna på en design till en sidas klan som troligen kommer lösas upp förr eller senare.. :/ Kör ut det till riktiga pengar istället. näe säg inte så :) jo men jag tjänar mer pengar när det behövs :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 sry 154$ va det http://img37.imageshack.us/img37/7689/intellarnproof.jpgSeems legit. Om jag bara vore en bra webbdesigner :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Om ni bara visste vad riktiga programmerare tar betalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) Om ni bara visste vad riktiga programmerare tar betalt... de kanske va därför jag frågade här :) Redigerat 26 Maj 2009 av IntellarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 (redigerat) Ja, jag vet ju att Median här är killen du ska fråga isåfall. Men jag tror inte någon här är bekväm med att ta betalt en sådan summa. Redigerat 26 Maj 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 http://www.clantemplates.com/pages/premium_i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Ja, jag vet ju att Median här är killen du ska fråga isåfall. Men jag tror inte någon här är bekväm med att ta betalt en sådan summa. Hatar att göra saker åt andra :D Gillar inte deadlines eller press ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Men för i helvete, 150 dollar och ni små-pratar om ifall det är bekvämt eller ej?? Ta jobbet D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.