Man kommer till en maiasma streem som det står ( You Need Element ? ) Hur får man Element ?
Maiasma Streem ?
du kan få det i nästan alla banor om du stoppar den där myrrh grejen i dom där fontenerna eller vad det är B)
Jag trodde ni spelade tillsammans xD...
Om du klarat bossen på den banan så kan du byta element utan att gå in
det gör vi också :)Jag trodde ni spelade tillsammans xD...
Ok, men hur kan han inte veta hur man gör för at gå igenom en miasama stream, om du visste d? började han single player?
I Singel-Player Mode när man klarat av bossen så kan man utan att gå in i banan byta element allt som behövs är att trycka på en bana med boss.
Men det finns ett HEMLIGT ELEMENY SOM HETER ?
DET LIGGER VID TRÄSK BANAN
Jag tryckte fel det skulle bara vara 1 innlägg
Väldigt smart med två inlägg...
Vart ligger träsk banan? på vilket år kan man komma dit?
var finns första bossen (köpte spelet i fredags)
River bell path, precis vid tipa.
Var? Hur kommer man till den?
En fråga: Hur gör man så man har fler vänner? alltså man krigar tillsammans. E d bara när man har gba cable?
nu har jag klarat den!
du måste åka båt dit på fjärde året vid andra miasma streemVäldigt smart med två inlägg...
Vart ligger träsk banan? på vilket år kan man komma dit?
k, doh e på 6te och missade det... :/
Men räcker mina skills: 50 strengh 50 Defense 25 Magic? 6 hjärtan bara? vet någon vart man kan få fler earth pendats?
elle gå och kolla om vattnet rinner åt vänster när du går inn i andra miasma streem annars måste du gå till en stad med bara massa Yukes i och fixa deras blommork, doh e på 6te och missade det... :/
Men räcker mina skills: 50 strengh 50 Defense 25 Magic? 6 hjärtan bara? vet någon vart man kan få fler earth pendats?
Ja nu fick jag lite hjälp av link_64 man skulle skjuta thunder på en kaktus sedan gravity på teltet Och nu kommer mitt problem han sa någotting om en blomma men var är den . jag pratar om Leuda banan
när kommer man till andra året?
När du har klarat 3 bossar :lol:när kommer man till andra året?
du kommer alltid till nya år när du har mosat 3 bossar