When can i haz my computer?
Irlc - In Real Life Computer
↗ till inläggetjag håller på fixa med datorer nu och sen att man inte kan köpa en dator fall man inte har råd! ;)When can i haz my computer?
EDIT: dom stora uppdateringarna kommer i veckan!
↗ till inläggetNej har över 1000↗ till inläggethar du minus i pengar?går fortfarande inte att fylla på sin energi
annars kan jag kolla upp det?
↗ till inläggetNej har över 1000↗ till inläggetgår fortfarande inte att fylla på sin energi
har du minus i pengar?
ska kolla upp det ;)
EDIT: Jag kmr börja jobba på admin och mod systemet så ansökning kommer kunna göras för vi har bara 1 mod nu reaven!
↗ till inlägget↗ till inläggetgår fortfarande inte att fylla på sin energi
har du minus i pengar?
Nej har över 1000
ska kolla upp det ;)
EDIT: Jag kmr börja jobba på admin och mod systemet så ansökning kommer kunna göras för vi har bara 1 mod nu reaven!
Eller... hel*ete hur fick jag minus i pengar. förlåt men jag kollade inte ens för jag var så säker. Det måste vara nåt skumt. Ok men vad gör jag nu? Jag är ju helt fast
↗ till inlägget↗ till inläggetgår fortfarande inte att fylla på sin energi
har du minus i pengar?
Nej har över 1000
ska kolla upp det ;)
Eller... hel*ete hur fick jag minus i pengar. förlåt men jag kollade inte ens för jag var så säker. Det måste vara nåt skumt. Ok men vad gör jag nu? Jag är ju helt fast
för det första så har inte sakerna man inte kan få typ - av har inte fixas upp än...
Dom kommer upp nu!
EDIT: IBM serien håller jag på med nu och senare kommer ni kunna köpa dom!
Kom in:D men loggades ut efter 2 min -.-'
↗ till inläggetdå var det nog en tillfällig bugg!Kom in:D men loggades ut efter 2 min -.-'
men jag håller på med hp datorerna nu sen efter det ska jag fixa så man kan ha os i datorerna!
F*n vad det värkar intressant, jag joinar :D
Man borde kunna se hur mycket RC man har :angry:
F*n kommer inte in längre :@ jag får damp jag vill spela
CP, jag är fast.
No energy, inte tillräckligt med cash för att köpa mer :'/
↗ till inläggetKommer man inte få sin fem miljoners dator? :omen jag håller på med hp datorerna nu sen efter det ska jag fixa så man kan ha os i datorerna!
↗ till inläggetjo då jag ska lägga in så man kan köpa dom fall man har råd :P↗ till inläggetKommer man inte få sin fem miljoners dator? :omen jag håller på med hp datorerna nu sen efter det ska jag fixa så man kan ha os i datorerna!
EDIT: hoppas ni gillar dom nya datorerna! :D
Varför så billiga? :o
Förut kostade det 5 000 000 för en dator med 200 i skada ju...
↗ till inläggetjag drog ner på priset lite men det kommer opirativ system snart också och virus program ;)Varför så billiga? :o
Förut kostade det 5 000 000 för en dator med 200 i skada ju...
Du borde lägga in mer alternativ på vad man kan köpa.
Till exempel inte bara 350 mer i skada för 40k
Det borde finnas lite billigare alternativ men då ger det givetvis mindre mer i skada.
Edit: hah hackade ica och fick 1337 RC
Edit 2: O.o ^_^ >_> <_< >_< kolla topplistan =D
Också borde du fixa så jag kan spela igen x(
↗ till inläggetfall jag får veta ditt namn kan jag fixa det?Också borde du fixa så jag kan spela igen x(
Det borde finnas något mkt svårare att hacka än pentagon.
Typ något som kräver 10000 i skada att hacka.
Just nu för mig har det blivit lite stopp, jag kan inte få bättre grejer eller något och jag behöver inte få bättre grejer.
Lite trist nu när det inte går att komma längre.
Skulle vara kul med en profil också ^_^
Du borde också fixa så att topplistan ser lite snyggare ut.
Typ så här
en ny dator och en nytt jobb har kommit så nu kan man hacka Sverige!xD