diflover Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Hej hej! Jag söker och lagar ROD=Ring of death på Xbox 360. Vi lagning tar jag: 500kr så fixar jag det så det funkar till 100%! Och om jag skulle ha sönder det så får ni ett nytt fungerande Xbox 360! Och om ROD skulle komma tillbaka inom 30 dagar så kollar jag upp vad som kan vara felet, Gratis1 Och om jag har gjort någe fel då så får du en ny konsoll. Jag köper även konsoler som har fått ROD Ända kravet är att alla sladdar följer med och att det funkar annars förrutom ROD. Då köper jag det för MAX 600kr. Så skriv om ni är intresserade! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Egentligen kan man bara ringa supporten och få det fixat gratis... :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diflover Skrivet 4 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Egentligen kan man bara ringa supporten och få det fixat gratis... :_ Nej inte om garantin har tagit slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 Egentligen kan man bara ringa supporten och få det fixat gratis... :_ Nej inte om garantin har tagit slut. Dom här fixar för 300 http://www.blocket.se/gallivare/RROD_Fix_f...tm?ca=2&w=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 "Vill du i samband med RROD fix även ha ny mjukvara i dvdspelaren? Paketpris oavsett dvd spelare: 500 " 500:- annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2009 "Vill du i samband med RROD fix även ha ny mjukvara i dvdspelaren? Paketpris oavsett dvd spelare: 500 " 500:- annars. Men man kan nog lita på dom bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Egentligen kan man bara ringa supporten och få det fixat gratis... :_ Killen gillar väl att "mecka" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.