CoD 5 är i stilla havet, USA mot Japan medans Saving Private Ryan är i Frankrike
Call Of Duty Modern Warfare 2
hellbringer - bara så du vet så kostar ett par riktiga sådana flera hundra tusen.. (men det är ju inte i militärklass..)
sen så bytte de tillbaka namnet cod, de vågade inte tappa 75 % utav alla skrikande ungar i micken.
↗ till inläggethellbringer - bara så du vet så kostar ett par riktiga sådana flera hundra tusen.. (men det är ju inte i militärklass..)
Så klart det är inga riktiga som millitären använder, då skulle Prestige Edition kosta över 100 tusen kronor.
↗ till inläggetjag tror att cod5 är från ett film som heter saving private ryan för det låter som tom hanks och det finns en Achievement som heter: Saved Private Ryan 10 G
Save the soldier before he burns to death. (Solo or co-op)
CoD WaW har också en referens till "Enemy At The Gates" för de som sett den. ;)
Eftersom diskussionen verkar stanna av lite nu så kan vi väl prata lite CoD 4 medan vi väntar på fler nyheter om Modern Warfare 2.
Jag höjde i alla fall nyss min ratio till 1.52 och fick ett nytt Kill Streak rekord på 30 kills.
Man kan boka Prestige Edition hos Webhallen nu!
Har själv bokat Prestige Edition till PS3.
Och säger bara att Prestige Edition till Xbox 360 är fullbokad så ni kan inte boka det hos Webhallen om ni ska ha det till 360.
Kan slå vad om att netanttila har massor kvar =D
Bara jag som har bokat Prestige Edition?
Första filmen från multiplayer läget i Modern Warfare 2:
Kolla i HD för epic greatness.
Man kommer kunna låsa upp nya belöningar som man kan använda när man får höga kill streaks. Man kommer också kunna bestämma vilka man vill använda under striden. Ungefär som om man skulle kunna välja om man vill ha helikopter vid 5 och air strike vid 7 kills i COD 4. Man skymtar också nya vapen i spelet och nya Challenges.
↗ till inläggetFörsta filmen från multiplayer läget i Modern Warfare 2:
Kolla i HD för epic greatness.
Man kommer kunna låsa upp nya belöningar som man kan använda när man får höga kill streaks. Man kommer också kunna bestämma vilka man vill använda under striden. Ungefär som om man skulle kunna välja om man vill ha helikopter vid 5 och air strike vid 7 kills i COD 4. Man skymtar också nya vapen i spelet och nya Challenges.
Oh my god :o
Förbokade spelet till pc på gamestop i torsdags förra veckan =) måste vara på den säkra sidan så att jag får spelet när det släpps :D
Förbokade spelet till pc på gamestop i torsdags förra veckan =) måste vara på den säkra sidan så att jag får spelet när det släpps :D