Jag ska snart köpa ett Xbox och jag undrar en sak. Är det svårt att styra vapnet med handkontroll? Själv är jag van med ett tangentbord och en datamus. Är det svårt att vänja sig o.sv?
Jag Undrar En Sak...
Min kompis har problem med sånt iaf... Fast han blir bättre med tiden. Det går ju också att ändra kontroll.
Det e inget problem men personligen föredrar jag tangetbord och mus......men det e en ´vanesak..... :P
Jag hoppas att jag lär mig...
lättast jag kan styra är på Counter-Strike
Jag tycker handkontroll är perfekt men jag har bara spelat skjutspel på data 1 gång.
Det beror på vilket spel.
Men jag tycker inte att det är svårt
skönt att höra!
Tycker det är skit svårt. Provspelade på en affär och då gick de tinte så bra :P
de kan va lite svårt i början men sen lär man sej.
ja, det blir nog lättare med tiden...
det kan vara ganska svårt i burjan men sen kommer det !!!!
Det är inte svårare än det ser ut!!!
Och det ser INTE svårt ut.
Nej..bara man ställel in det som man vill ha..Jag ska snart köpa ett Xbox och jag undrar en sak. Är det svårt att styra vapnet med handkontroll? Själv är jag van med ett tangentbord och en datamus. Är det svårt att vänja sig o.sv?
JA!!
Lyssna på silver star!!!
Det finns en stil som för alla!!
Det tar tid och vänja sig men när man har kört ett tag då helt plötsligt tycker man det är lätt :D
jag lär mig nog med tiden!
Du zion när du har köpt ditt X-box så köp Kung FU CHAOS som första spel det är skitkul spel så jag garanterar att du köper KungFuCHAOS
Det e lätt att vänja sig!
Det svåra e att vänja av sej!!