5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Go utannonserades vid E3 och den.. Kommer vara lättare än psp 3000 Utfällningbar skärm 16 gb internt minne 1 till minnes-lucka Ingen UMD ska ni köpa den? själv så tror jag att jag kommer göra det. Hoppas dock på att de kommer ändra spakarna lite.. ser oskönt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 (redigerat) Nej, väntar tills PSP2 kommer!! Eftersom den kommer antagligen ha 2 analog sticks och touch screen. PSP Go kommer i Europa, 1:a Oktober och kostar 249 Euro(ca. 2700kr) PSP Go ser ut så här: http://www.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01415/pspgo1_1415648c.jpg http://images.smh.com.au/ftsmh/ffximage/2009/06/03/pspgo_wideweb__470x255,0.jpg Redigerat 6 Juni 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 det kanske går :P.. men dock så kommer man ladda ner spelen från ps store istället för att ha den på UMD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 nej, p.g.a att sony har tagit bort umd läsaren... vill inte betala för att ladda ner spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 om man har UMD-spel så får man ta ner de på PSP go läste jag tidigare idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Psp go värkar ju skit härligt, tänker nog skaffa det så fort det kommer . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Psp go värkar ju skit härligt, tänker nog skaffa det så fort det kommer . Det jag tycker är konstigt är att kontrollerna sitter på ett så oskönt ställe, det ser bara inte skönt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 tycker jag också. väre än psp 1000, 2000 och 3000 =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Psp go värkar ju skit härligt, tänker nog skaffa det så fort det kommer . Det jag tycker är konstigt är att kontrollerna sitter på ett så oskönt ställe, det ser bara inte skönt ut. Get used to it. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jupiter Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Att den har Bluetooth är riktigt bra. Det gör så att man kan ha trådlösa headset, kan koppla upp PSP:n till datorn och dessutom använda en DS3/Sixasis att spela med(troligen). Det roliga är ju också att man kommer kunna koppla in PSP:n till TV:n och om man sedan har en Sixasis så blir det som en PS2:a. Även om det inte är det en bärbar konsol är till för, men det skulle vara spännande om det skulle gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Monster12 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Jag funderar på att köpa ett PSP 3000. Är dom bra? Eller ska jag köpa något annat PSP?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Själv har jag slim tycker den funkar utmärkt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg