💬
Logga in
Fuska.se

Vad Ska Jag Göra?

8 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok?

Nivå 6 · Fuskare

Vänta tkr jag.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vänta tkr jag också

Nivå 6 · Fuskare

Gör vad som känns rätt.

Tänk noga innan du bestämmer dig

Nivå 6 · Fuskare

Det beror ju helt och hållet på vad du gillar för spel. Detta är nog något du borde bestämma själv.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Köpa en Playstation 3 plus Metal Gear Solid 4 och samtidigt missa spel som Call of Juarez 2, Red Faction: Guerilla och Prototype, eller ska jag vänta tills i höst då jag har en tjockare plånbok?

Skaffa PS3 med MGS 4 och t*nka ( om censuren får svordomar att vara acceptabla så borde väl det här gå bra också? ) CoJ 2, RF:G och Prototype till PC.

12 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling

Köp bara PS3 om du har en fet plånbok eller att dina föräldrar har råd med dig

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Annars kan ju köpa PS3 nu med MGS 4 och köpa resten av spelen när du har pengar eller? ;)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fick nyss mitt PS3 med MGS 4 och jag kan lova att du inte kommer ångra dig.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in