↗ till inlägget↗ till inläggetFaller på mållinjen. Sverige klart det bättre laget.
I alla fall i andra halvlek. Att vända 3-0 till 3-3 är mycket bra gjort.
Tycker vi spelar bättre hela matchen. Englands mål var bara skitmål.
↗ till inlägget↗ till inläggetFaller på mållinjen. Sverige klart det bättre laget.
Tycker vi spelar bättre hela matchen. Englands mål var bara skitmål.
Även fast Sverige förlorade så blev man stolt.Att hämta upp 3-0 till 3-3 på en halvlek mot ett England som försvarar sig med 8 man är imponerande.Stör lite att Sverige var mycket bättre än England om man ser över hela matchen.Slump förlust.
Grabbarna gjorde ett bra jobb där ute på fotbollsplanen. Även om dom förlora ger jag ge dom stora applåder. Matchen påminde mig om CL finalen AC Milan - Liverpool. Tråkigt att Bajrami var avstängd, då jag tycker att han är en bra fotbollspelare.
↗ till inläggetVilken j*vla tomte England hade till målvakt, skönt att han inte får spela nästa match.
Det var inget emot Jerzey Dudek 2005 i CL finalen i Turkiet mot Milan, vilken hjälpte han blev :P .
Jag håller med dig. Vad de skrek kommentatorerna när det hända.
Idag är det final i U21 på tv4+. Jag bryr mig inte speciellt mycket hur det går men tror Tyskland vinner.England saknar för många viktiga spelare som Agbonlhaor (stavning?) och Hart.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in