Vilket program är bäst om man vill göra mobilspel?
Göra Mobilspel
Du kodar i Java
↗ till inläggetDu kodar i Java
Va?
Jag är ganska dålig på sådant, förlåt, så du får förklara noga men enkelt.
Usch vad jobbigt det verkar vara, min hjärna smälter. :D
Ja, det är inte lätt om du trodde det.
Tror att jag ska hålla mig till att ladda ner de, istållet för att skapa det.
OT: Teman är jag ganska bra på.
Men där finns ju Theme Creator typ, as lätt ;/
↗ till inläggetJag vet, tillochmed en 7-åring skulle kunna klara det.Men där finns ju Theme Creator typ, as lätt ;/
Btw, är det lättare att göra apps då?
Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java.
↗ till inläggetDet lades ner för länge sedan. Är f.ö trött på alla småungar som förväntar sig att allt går att göra med ett knapptryck.Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java.
Mobilspel med ett knapptryck, mmorpg's med ett knapptryck, hemsidor med ett knapptryck, 3d animationer med ett knapptryck, 3d spel med ett knapptryck... Lata och misslyckade är vad ni är, som inte klarar av att lära er någonting själva. På min tid satt vi och somnade i böcker om HTML, PHP och C++.
↗ till inläggetDu låter väldigt intresserad av IT, går du någon IT-relaterad linje på gymnasiet?↗ till inläggetDet lades ner för länge sedan. Är f.ö trött på alla småungar som förväntar sig att allt går att göra med ett knapptryck.Ska finnas något program som gör om gamemaker spel till java.
Mobilspel med ett knapptryck, mmorpg's med ett knapptryck, hemsidor med ett knapptryck, 3d animationer med ett knapptryck, 3d spel med ett knapptryck... Lata och misslyckade är vad ni är, som inte klarar av att lära er någonting själva. På min tid satt vi och somnade i böcker om HTML, PHP och C++.
vadå svårt? java är ju ett av dem lättast språken
Svårt att lära sig grunderna för programmering till att börja med?