Hur får man mine key på Jetforce Gemini?
Vad är JetforceGemini sör slaks spel äe det ett aventyrs spel eller aktion mm :? ????
Det är ett äventyr spel...
Det finns mångs mine key, vilken mine key menar du?
Hej, det undrar jag oxå var mine keys är samt undrar vad jag ska göra när alla 3 har samlas?? mvh dklennarth
mine key..vart i spelet ligger det....jag ha nämnligen inte kommit så långt på det..
Men du kommer dit snart, ska du se :) mvh dklennarth
jag läste på en sida och där stod det att det finns mer än en mine key..vilken av dom menar du??
Kanske var det på www.gamewinners.com mvh dklennarth
jag behöver hjälp med vad man ska göra i lobbyn på mizars palace.. kommer ingenstans.... hjälp mig snälla!! :roll:
Hmm, mizars palace?! Var någonstans i spelet är du? Jag sitter också fast i något palace, så jag behöver veta var du är i spelet??
Jo men jag är vid mizars palace när man kommer dit för första gången! Me juno efter man har varit på ss anubis
är inte det där vid typ öken eller pyramiderna...?
vilken mine key, du måste förklara bättre, annars kan ingen hjälpa, det vore som om jag skulle skriva var finns stjärnan i Super mario, beskriv bättre!
hur många mine keys finns det egentligen??
eh.. jag vet inte riktigt, men det finns ju mer än 1 och därför måste man skriva vilken
jag har inte hittat en enda men jag har typ sett på en sidaatt det finns fler än 3....
jaha, det betyder att han ska vara ÄNNU mer nogran med att skriva vilken!
japp...men jag har redan hälpt han via Pm om jag kom ihåg rätt...
jaha, vilken var det han menade?
jag vet inte men jag skrev en guide till ALLA mine keys