💬
Logga in
Fuska.se

Team Fortress 2?

6 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Hej jag undrar om nån vet hur man skaffar uppdateringar till TF2? :huh:

Nivå 8 · Veteranfuskare

De laddas ner automatiskt från Steam.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

De laddas ner automatiskt från Steam.

Så jag behöver inte göra nånting?Är dom bara där när jag startar då?Allihop? :blink:

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Yep. Bara starta spelet så är allt där, gratis.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

:thanks:!

Men nu när vi ändå är inne på tf2 tråd så är det onödigt att göra en ny så sorry för offtopic: Vet nån om man kan andvända botar?Och hur isåfall?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men nu när vi ändå är inne på tf2 tråd så är det onödigt att göra en ny så sorry för offtopic: Vet nån om man kan andvända botar?Och hur isåfall?

du kan skriva "bot" i konsollen, men dom har ingen ai kod så dom står där och gör ingenting. Och inga andra fungerande botar har släppts än. (omnibot finns men den kan man inte ladda ned än för den är i closedbeta) Men du kan ju använda console kommandon som: "bot_mimic" och "bot_flipout"

Senast ändrad:

24 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

du kan skriva "bot" i konsollen, men dom har ingen ai kod så dom står där och gör ingenting. Och inga andra fungerande botar har släppts än. (omnibot finns men den kan man inte ladda ned än för den är i closedbeta) Men du kan ju använda console kommandon som: "bot_mimic" och "bot_flipout"

Ok :thanks:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in