Vad tycker ni att jag ska köpa jag har svårt att bestäma mig Playstation2 eller Gamecube? :roll:
Vad tycker ni?
Ps2!
nej du ska köpa GameCube!!!
Ta det i köp & sälj forumet inte i Nitendo 64 forumet!
Men Game cobe har mycket bättre spel!
Ta det i köp & sälj forumet inte i Nitendo 64 forumet!
Men Game cobe har mycket bättre spel!
Jag tycker precis sama sak. För game cube har bätre spel och roligare och bätre garafick. :D
ps2 är dubbelt så dyrt som gamecube. jag skulle köpt gamecube. eller så kan du ju köpa xbox
nej Xbox suger
Köp det bästa! Alltså Gamecube.
Hallå, PlayStation 2 har vunnit i spelutbudet när Gamecube och PS2 har tävlat, alltid vunnit i spelutbudet, så bättre spel tycker jag inte Gamecube har, dem kanske har roliga och klassiska spel som Mario spel och sådär, men dem har inte BÄTTRE på det viset, när det gäller grafik, utseendet o så vidare..
Och med denna meningen vill jag skriva det jag tycker om tråd frågan, sen kan jag skriva om vad jag tycker om att tråden är på N64 forumet, nån av konsollerna PlayStation 2 eller Gamecube har inget med N64 att göra, bara lite med att Gamecube är från Nintendo, men dem har olika forum för olika konsoller med anledning, så jag hoppas på att nån Moderator flyttar detta till nåt mer passande forum..
Playstation 2 har inte alls bättre grafik. Det är lite olika med alla spel.
Jonte, vissa PlayStation 2 spel har sämre grafik en vissa Gamecube spel, men de flesta PlayStation 2 spel är väldigt bra gjorde med snygg grafik, det är därför PlayStation 2 vinner i spelutbudet..
Jaja, men man får faktiskt ha en egen åsikt. Så jag tycker att Gamecube är bäst. Jag bryr mig inte om grafiken, bara hur kul spelet är.
Alla spel(NÄSTAN) på PS2 finns på en annan konsoll eller dator också.
P.S. Så klart att PS2 har vinnit spelbudet det är ju mer än 3 år gammalt men GC mindre än 2.
Det har du rätt i. Gamecube är bättre i spel.
Det är sant 0013, men det finns också spel på PS2 som inte finns till annan konsoll, och det är många, så den saken du skriver att nästan alla spel på PS2 finns på annan konsoll, är bara nonsens, ska vi säga, Ratchet and Clank, och Jak And Daxter inklusive Jak II: Renegade.. Det är tre stora plattforms spel som inte finns på andra konsoller, och det där var bara exempel...
Och Jonte, jo visst har alla sin egen åsikt det är helt sant, men PLayStation 2 spelen är också roliga, jag spelar tv-spel för att det är kul och inte för grafiken och så, men faktan om grafiken och så är ju SANN, det är det som är grejen. Och jag vill bara skriva att PlayStation 2 inte är dåligt, för det är det inte, det är en topp konsoll, och även om nån har nån annan åsikt om det, så är det så att PlayStation 2 är en bra maskin.. Det är Gamecube också! (Skriver endast här med en anledning, och det är att tråden blir flyttad till köp och sälj, om det ska stanna på N64 forumet blir detta en riktigt suveränt onödig tråd, så det hoppas jag)
Jaja, man ska aldrig dömma saker efter det ser ut. Du har säkert inte ens kört något bra Gamecube-spel.
Aldrig dömma saker för hur det ser ut? I spelfiguren gör många det ja...
Jo, jag har kört ett bra Gamecube spel, Super mario sunshine, tycker jag är svinkul, och Jonte, har alltid velat ha Gamecube ochså, jag ville ha Nintendos efterföljare för jag älskar Nintendo.. Så tro inte att jag bara gillar PlayStation 2..
Jag har jak I på PC.
DD(Disk Drive) är Nintendo 64 efterföljare (uppföljare kanske det heter).
Nej, det har jag inte sagt! Jag har alltid vetat att du har gillat N64. :) :) :)Aldrig dömma saker för hur det ser ut? I spelfiguren gör många det ja...
Jo, jag har kört ett bra Gamecube spel, Super mario sunshine, tycker jag är svinkul, och Jonte, har alltid velat ha Gamecube ochså, jag ville ha Nintendos efterföljare för jag älskar Nintendo.. Så tro inte att jag bara gillar PlayStation 2..
Jag har jak I på PC.DD(Disk Drive) är Nintendo 64 efterföljare (uppföljare kanske det heter).
Gamecube är den nya maskinen om man tänker i stort sett, alltså, Disk Drive är inegn stor succé eller? Inte omtalat i alla fall..