Vilken ska jag välja av Call of Juarez Bound in Blood, Rainbow Six Vegas 2 och Resident Evil 5?
Vilken är den bästa?
Vilken ska jag välja av Call of Juarez Bound in Blood, Rainbow Six Vegas 2 och Resident Evil 5?
Vilken är den bästa?
Resident Evil 5
Call of Juarez
↗ till inläggetVilken ska jag välja av Call of Juarez Bound in Blood, Rainbow Six Vegas 2 och Resident Evil 5?
Vilken är den bästa?
Om du har en RL kompis som du kan köra co-op splitscreen med så köp Resident Evil 5. Annars så skulle jag ha tagit CoJ: BiB men det är ganska så kort.
↗ till inläggetHur kort är Call of Juarez BiB?↗ till inläggetVilken ska jag välja av Call of Juarez Bound in Blood, Rainbow Six Vegas 2 och Resident Evil 5?
Vilken är den bästa?
Om du har en RL kompis som du kan köra co-op splitscreen med så köp Resident Evil 5. Annars så skulle jag ha tagit CoJ: BiB men det är ganska så kort.
Rainbow six: Vegas 2
Ganska svårt att välja, en har sagt Rainbow six vegas 2, en sa Coj BiB och en annan sa Resident Evil 5.
↗ till inläggetHur kort är Call of Juarez BiB?↗ till inläggetVilken ska jag välja av Call of Juarez Bound in Blood, Rainbow Six Vegas 2 och Resident Evil 5?
Vilken är den bästa?
Runt 7 timmar skulle jag säga.
CoJ:BiB
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in