Hoppa till innehåll

En Del Sidor Tar 5-10 Minuter Att Ladda

Rekommendera inlägg

Gäst 40200
Skrivet

Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:

Skrivet

Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:

Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :(
Gäst 40200
Skrivet

Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :(

Jag har inte ominstallerat datorn, men det är så för mig ändå :( vi har inte heller virus på datorn
Gäst 40200
Skrivet

Fel på sidan.

Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn.

Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269

Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt.

Nu laggar det inte längre :] det var 5 sidor som laggade, nu laggar ingen :]
Skrivet

Fel på sidan.

Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn.

Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269

Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt.

"Detta tillägg är för en äldre version av firefox" >.>

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...