💬
Logga in
Fuska.se

300kr I Månadspeng. 100kr Till Wow. Vad Tycker Ni?

36 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

"Guise! I njeed to now spec to rouge!"

"gör som du vill, inte min rogue"

:o

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

Åh. När det gäller specs så finns det extremt dåliga/onödiga talents och så finns det bra talents, fakta. Det här är mer en åsiktsfråga, tycker vi att han ska köpa gamecard, eller tycker vi att han ska skita i ett gamecard och köpa w/e istället?

Visst kan två noobs tjata om ifall man ska specca fire eller 22/22/23 i pvp som mage, men då är de bara dumma i huvudet.

I den här frågan så finns det inte ett alternativ som är bättre än det andra i allmänhet, det handlar bara om prioriteringar och intressen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lolwut? 100kr för en månad, du spelar i 15 dagar och tröttnar och stänger av din subscription - 100kr spenderade

250kr för två månader, du spelar i 15 dagar och tröttnar och gör ingenting - 250kr spenderade

Valet är uppenbart

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

lolwut? 100kr för en månad, du spelar i 15 dagar och tröttnar och stänger av din subscription - 100kr spenderade

250kr för två månader, du spelar i 15 dagar och tröttnar och gör ingenting - 250kr spenderade

Valet är uppenbart

Och han ska spela i 15 dagar och tröttna? Själv tycker jag det är bättre med gamecard, då det tar slut tar man en paus, man slipper stänga av subscription, slå igen subscription, slå av subscription, slå igång subscription.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

Brukar spela ut mitt gamecard faktiskt. Har gjort det alla gånger o.O Och jag kommer ju köpa en download från webhallen så det kommer nog gå bra :) Har ju kompisar (irl) som kör. Så det blir ju mycket roligare då med O.o

13 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

Spara istället så köper du för 250kr istället.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Mm. Får ju upp till 600kr på 2 månader. Sen när jag köper wow har jag 350 ungefär. Sen nästa månad 650. Nästa 950. Wow - 250= 700. Så jag tror jag sparar på det. Och jag kommer ju inte köpa camecard varanan månad heller o_0

14 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

Här i enköping har dom höjt det till 299 <_<
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #29

På: Elgiganten, onoff, siba, expert med o_0 då menar jag tornby linköping. Helt sjukt O_o

15 Jul 2009
Nivå 5 · Fuskare

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol
16 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #32

Mm € ändras snabbt. Så game card är nog smidigare. Har köpt 1 och har dingat 71 på 2 dar (från 70).

17 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

på dom flesta sidorna som det står euro på brukar den väl räkna om till sek när man ska betala? tex om man köper nåt som kostar 2€ så står det 22SEK när man kommer till betalningen?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #34

Ingen aning o_0

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om han först ger ett exempel på en vecka och sen säger "kanske inte en vecka", med hur många dagar tror du det ändras? 2, 3? 600?
Nivå 5 · Fuskare

Ooh jävlar vad snabbt det gick XD

Njae jag kan ju ha skrivit lite fel men jag menar ju självklart inte några veckor :P Men oavsett om det höjs med 0,03 öre på en vecka så låter det ju inte mycket men det blir ju alltid en summa extra i slutändan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in