Organism Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Jag och Karo har gjort en låt, vi har gjort mängder av dom. Men detta är vad vi har kommit fram till som vi gillar mest. Ge gärna kritik & *0/10* betyg med, om ni är snälla :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 jag gillar den 8/10 men lite mer sång skulle inte göra något men det kanske inte är meningen. men det var klart den bästa tecno låten jag har hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Jag och Karo har gjort en låt, vi har gjort mängder av dom. Men detta är vad vi har kommit fram till som vi gillar mest. Ge gärna kritik & *0/10* betyg med, om ni är snälla :) Började bra, blev medioker och tjatig mot slutet: 6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 asabrasa@ Tack så mycket! Vi jobbar på att få in olika accapellas i våra låtar! :) Det kommer tillslut. Garone@ Jo, som sagt - vi ska få in accapella's i våra låtar :) - Tack för kritiken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Bara för att göra det klart nu, techno är en av musikstilarna jag aldrig lyssnar. Men förutom att det inte passar mig så verkade det proffsigt utfört, och catchy melodislingor här och där. En 7/10 till er, och det är bra för att vara från mig! :) Har ni spelat det på en synth eller något och spelat in och mixat, eller är allt programmerat? Och så undrar jag ibland varför man inte har dubbel bas-beat i techno á la metal. Liksom 16-delar baskagge, 16-delstrioler eller något sånt. Har tänkt att det skulle passa på vissa saker, men har aldrig hört det. Men så klart, jag hör ju nite så mycket techno heller. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Jag lyssnar inte på techno men bra gjort 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Diggar det stenhårt! Riktigt bra gjort :) 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 1/10 eller ne :) men 7½/10 e den värd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 En massa bra element som tillsammans är skräp. Arbeta på komponeringen. Svag 4/10 för att det kan bli bra om ni gör det rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Tack för kritiken alla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Tycker den va ganska bra fast de skulle varit mer bilder inte bara 2 bilder igenom hela fast de är en smack sak BRA JOBBA :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Tja, en 9/10 får den. Älskar Techno och den låten var ju grym, men som sagt så kan den bli bättre. Bra jobbat ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.