Hoppa till innehåll

Utanförskap Med Sina Kompisar


Rekommendera inlägg

jag skulle gärna vilja ha lite tips på vad man ska göra ifall man är med typ två kompisar och känner sig utanför ibland. TEX: att dem är kaxiga och pressar en.

eller att dem är helt emot en helt enkelt!

Det känns väldigt deprimerande och jobbigt!

Jag slår vad om att det finns många här som har det så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kallar dem för vänner om de beter sig så illa mot dig så tycker jag att du ska skita i dem.

Alternativ säger du åt dem att sluta trycka ner dig.

hon har helt rätt.

jag hade en kompis för ett år sen. jag köpte allt till han och gjorde allt åt han typ. jag fixade så han klara matten och alla andra prov vi hade i 9an så han kunde få flytta till sin mamma i GBG. Inte för jag ville att han skulle flytta men jag gjorde detför han va min bästa vän just då..

 

men han stod aldrig upp till mig. när hans kompis ringde till han en gång så sa hans kompis till mig att han skulle komma med tåg och slå ner mig.( hahaha'.') och min kompis sa bara hela tiden; fan vad du kommer få spö asså. till mig asså mig.

 

och jag har gjort allt för den fittan. bjudigt han på Mc och sånt säkert 80 ggr eller ngt. och var enda gång så säger han. nästa gång e det fan jag som bjuder. men han gör det aldrig. till och med när jag åkte till ´han i Gbg efter han hade flyttat så fick jag bjuda han.___.

 

och mot hans flickvän så ljuger han. det e massa fel med den killen asså.

 

 

så skaffa nya vänner som bjuder tillbaks, e snälla mot dig och inte går bakom ryggen på dig. annars kommer du bara ångra dig.

 

Ja, jag skulle verkligen säga upp min vänskap till dem om de höll på så hela tiden, men nu gör dem ju inte det..

jag tror nog för det mesta så har vi kul ihop.

det va ju så min vän också gjorde. han va snäll ibland och andra gånger så va han cp mot mig.

 

du kan ju iaf tänka på ny vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag skulle verkligen säga upp min vänskap till dem om de höll på så hela tiden, men nu gör dem ju inte det..

jag tror nog för det mesta så har vi kul ihop.

det va ju så min vän också gjorde. han va snäll ibland och andra gånger så va han cp mot mig.

 

du kan ju iaf tänka på ny vänner.

 

okej, får försöka skaffa lite kompisar i gymnasiet till hösten.. Har hela tiden tänkt på om jag får kompisar i gymnasiet, är dock fortfarande lite orolig för det.. men hoppas verkligen att jag får, annars vet jag inte vad jag gör :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare har det likadant med vå idioter. Du måste vara stark och ryta ifrån, annars kommer du fastna i det beteendet och de vet väl att de kan köra med dig för de väntar inget motstånd?!

 

Stå på dig! Det lär bli bättre i gymnasiet, folk har mognat då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare har det likadant med vå idioter. Du måste vara stark och ryta ifrån, annars kommer du fastna i det beteendet och de vet väl att de kan köra med dig för de väntar inget motstånd?!

 

Stå på dig! Det lär bli bättre i gymnasiet, folk har mognat då.

det är inte alla som har mognat. min klass e ju bara så fjortis... alla e killar >_>

btw: du har bytt namn! :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min polare har det likadant med vå idioter. Du måste vara stark och ryta ifrån, annars kommer du fastna i det beteendet och de vet väl att de kan köra med dig för de väntar inget motstånd?!

 

Stå på dig! Det lär bli bättre i gymnasiet, folk har mognat då.

det är inte alla som har mognat. min klass e ju bara så fjortis... alla e killar >_>

btw: du har bytt namn! :/

 

Bara killar :o

 

OnT: Dina kompisar verkar konstiga, skaffa nya vänner eller säg till dom att det inte är kul när dom gör så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tro mig jag hade det så med.

Så när jag insåg att det var dags så började jag att skälla ut dom och sedan gick jag därifrån och jga har inte pratat med dom sen dess och detta hände 2008.

 

Men det jag säger är att du ska våga säga ifrån och säga hur du känner.

Sen om dom inte tar det seriöst så sluta vara med dom och bara gå därifrån och

Försök att skaffa bra vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...