💬
Logga in
Fuska.se

Xbox 360 Hjälp

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej mitt xbox 360 låter jätte mycket värre en dammsugaren om jag ska vara exakt jag vet inte vad det är men tror det är något med fläkten för den blåser ut jätte mycket varm luft . Så snälla hjälp mig hör inte vad dom säger på gta 4 xD

Nivå 0 · Nykomling

det kan bero på att antingen att du spelar för mycket eller att du har en trasig fläkt köp en fläkt så kanske det försvinner!

15 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Jag har haft det i två dar han jag köpte det av sa att xbox 360 låter så men min kompis xbox 360 låter nästan ingenting. Ska jag köpa en ny fläkt . kan ni inte skicka en länk på bra fläktar .

Nivå 0 · Nykomling

Köp en ny fläkt

Nivå 7 · Fuskare

Hmm, fan när jag tänker på det låter min rätt mycket också. fast jag har den ganska långt ifrån mig när jag spelar.

hur byter man då en fläkt?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har du någon garanti kvar?

Nivå 7 · Fuskare

brukar väl vara 2 år? 3?

ja iallafall är den slut.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mitt xbox lät också som en dammsugare, speciellt när det var varmt väder. Det är bara att höja volymen på tv:n om xbox'et lyckas överrösta den. :P

23 Jul 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Mitt xbox lät också som en dammsugare, speciellt när det var varmt väder. Det är bara att höja volymen på tv:n om xbox'et lyckas överrösta den. :P

den var klockren! men ladda ner den till xboxet så låter fläkten mindre :P dom har gjort nått nytt nu på xboxet!

26 Jul 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

sen så har man reklamation i 3 år också. Man kan alltså lyckas få en ny eller hur det nu än är..

27 Jul 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Mysko, mitt 360 låter inte mycket alls. Det beror iofs en hel del på vilket chipset man har...

22 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

min låter inte ett skit elr jo men det är bara ett lågt surrande ljud som jag inte ens behöver högt ljud för att dölja

1 Sep 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Min låter hyffsat mycket ..

16 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

man har väl

RROD

försäkrin på livs tid?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

man har väl

RROD

försäkrin på livs tid?

3 år.
17 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

ändå om man har cipat xboxet? ( jag har inte gjort det )

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

ändå om man har cipat xboxet? ( jag har inte gjort det )

Om du ta av hårddisken och ser om du har lite kilstermarke om du har den så kommer du kunna rep ett Chippat 360.
Nivå 2 · Novis

tack

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in