Jag kan byta nu eller ikväll.
Officiella Pokemon D/p/p Trade Tråden.
↗ till inläggetJag kan byta nu eller ikväll.
ok men då gör vi det ikväll. kolla ditt PM från moonlamp där är dom vi ska byta
Linda, är intresserad av en shaymin.
Får vara klonad, bara inte eventen är framfuskad.
Sen undrar jag om nån har Jotho starters till bytes, kan ge i princip vad som hellst.
Friend Code: 5156 0831 3805
EDIT: Hittade
↗ till inläggetLinda, är intresserad av en shaymin.
Sen undrar jag om nån har Jotho starters till bytes, kan ge i princip vad som hellst.
Den är klonad, men den kommer från ett byte så jag kan aldrig vara 100% säker på att inte eventet är fuskat. Men den kommer från Smogon där event-pokémon utan bra natur och Iv's är i princip värdelösa och de flesta där har inget emot hackade events så om personen hade hackat eventet borde han ha skrivit det.
Eftersom den gavs ut gratis och jag kan klona den är jag inte så noga med vad jag byter den mot.. men jag letar efter följande pokémon eller dera utvecklingar: paras, jigglypuff, ledyba, wishmur, Carhvana, cacnea, corpish och spheal.
↗ till inläggetFår vara ok då↗ till inläggetLinda, är intresserad av en shaymin.
Den är klonad, men den kommer från ett byte så jag kan aldrig vara 100% säker på att inte eventet är fuskat. Men den kommer från Smogon där event-pokémon utan bra natur och Iv's är i princip värdelösa och de flesta där har inget emot hackade events så om personen hade hackat eventet borde han ha skrivit det.
Eftersom den gavs ut gratis och jag kan klona den är jag inte så noga med vad jag byter den mot.. men jag letar efter följande pokémon eller dera utvecklingar: paras, jigglypuff, ledyba, wishmur, Carhvana, cacnea, corpish och spheal.
Har alla du söker, vilken vill du ha hellst?
Paras får det bli :P Great mash pallar jag inte >_>
Ojojoj...
Jag har också en klonad Movie11 Shaymin och vill ha en Paras...
:(
Kan byta med er båda då :P
Haha, paras är eftertraktar :P Jag kan först byta kl 11, om 5min börjar ett program jag ska se..
↗ till inläggetKHaha, paras är eftertraktar :P Jag kan först byta kl 11, om 5min börjar ett program jag ska se..
Men jag addar din friend code då
Addar drickan aka. Juicens FC också
Jag är inne och har addat din FC
EDIT: Hinner inte byta...
↗ till inläggetDå du är först, vill du ha en kille eller tjej?Jag är inne och har addat din FC
Läs min EDIT.
K
Men när ska vi göra det då?
Linda när ska vi byta då?
Har addat din FC nu
Jag kan byta nu
↗ till inläggetOK gå in till stället där man byter då (tappar namnet).Jag kan byta nu
Jag är där nu
Och vill du ha en tjej eller kill paras?? :)
EDIT: du fick random :)
Gör inget, behöver den bara för pokedexen. Har aldrig någonsin lyckas fylla en pokedex så nån gång måste vara första gången :P
Håller själv på och fyller National Pokédex
Lyckades fylla Kanto pokédex way back in the old days.
Men nu ska jag fylla på platinum.
Btw kollade på pokémonen du hade i ditt party, du hade typ 3 pokémons som var shiny och hade pokérus...
Hur lyckas du?? :P
I just det partyt tror jag det bara var Staravia (fly-slav) som jag fångat själv, resten från byten. Men det finns en metod för att avla shinys väldigt snabbt (om man lär sig hur det funkar).
Har skrivit om det här: http://www.pokemonforumet.se/forum/viewtop...?id=797&p=1
Edit: och pokérus är smittsamt :P
Men du Juicen, ska vi byta då?
Du ser ut att vara online :P