Craix Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hejsan. När jag startar datorn så är skärmen svart och jag har testat andra skärmar och det blir likadant. Så jag undrar om det kan vara fel på grafikkortet eller någon annan komponent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Ja det kan vara fel på grafikkortet. Och ja, det kan även vara fel på någon annan komponent. Piper det nåt om datorn när den startar? Kolla om grafikkortet sitter som det ska. Ta loss det och sätt tillbaka. Prova ett annat grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Ja det kan vara fel på grafikkortet. Och ja, det kan även vara fel på någon annan komponent. Piper det nåt om datorn när den startar? Kolla om grafikkortet sitter som det ska. Ta loss det och sätt tillbaka. Prova ett annat grafikkort. Nej det piper inge och jag har testat att tagit bort grafkkortet och det funka inte.Jag har inget annat grafikkort att testa med heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 har typ samma problem xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Kan vara något enkelt att sladdarna glappar. Grafikkortet kanske är pajj aswell. Testa med en annan bildskärm om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Min lillebror hade något här om dagen, Då var det tangentbordet. Testa att låna någons tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) Tangentbordssladden sitter kanske i musuttaget,om du har en sånt här gammalt tangentbord(eller med liknande uttag=,som jag har... http://www.360tech.com/catalog/images/kb%209860.jpg Redigerat 20 Juli 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Hejsan. När jag startar datorn så är skärmen svart och jag har testat andra skärmar och det blir likadant. Så jag undrar om det kan vara fel på grafikkortet eller någon annan komponent. menar du att du startar om datorn så blir skärmen svart och förblir svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) grafikkortet eller (skärmen) skärmen går inte sönder så lätt men det kan vara det Redigerat 22 Juli 2009 av pallainte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.