ETS Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Hej, Jag vill ladda ner Euro Truck Simulator, men jag hittar ingen bra ställe att ladda spelet på och några blir 60 min free trial och jag vill ha hela spelet inte 60 min free. Så vet någon vart man kan ladda ner Euro truck Simulator Gratis? Och om någon har det kan ni skriva hur man börjar lite småt så vore jag tacksam. När man kör free trail blir skärmen ljus blå, vf? Finns det någon lösning? Och det laggar <_< , finns det lösning? Snälla svara om du kan nåt omma detta spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Du måste betala om du ska kunna få hela gratis. Om det är ljusblått när du kör trialen så klarar din dator väl inte av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Du måste betala om du ska kunna få hela gratis. Om det är ljusblått när du kör trialen så klarar din dator väl inte av spelet. Finns det demo? Om de finns kan ni posta. Jo för det finns några som har haft problem med lagging och ljusblå skärm men har fixat det, men de svarar inte nu förtiden. Någon annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Kan någon svara plz, jag vill verkligen ha spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 vad har du för för processor ram osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 vad har du för för processor ram osv? Nu har jag spelet äntligen men det ljus blå stör mig. Jag vet inte, vart kan man kolla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 (redigerat) skriv "dxdiag" i kör Redigerat 24 Juli 2009 av Thug4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 skriv "dxdiag" i kör Minne: 502 MB Ram, drictx version 9.0c , Processor: intel® Pentium ® 4 CPU 3.00GHz (2 CPUs) BIOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa. För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 24 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa. För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa. Jag har windows Xp och OpenGL läge, och Device är: Intel bear lake B och Shader Quality : [ARB2 ] Enhanced high end: Addittional effects De laggar fortfarande för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa. För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa. Jag har windows Xp och OpenGL läge, och Device är: Intel bear lake B och Shader Quality : [ARB2 ] Enhanced high end: Addittional effects De laggar fortfarande för mig. Hur bra är din dator? Har du testat att dra ner alla inställnngar på lägsta? Om det laggar även att du har dragit ner inställningarna på lägsta och datorn är tillräckligt bra så är det ju spelet som buggar... Jag höll koll på RAM:et och processorn när det laggade. Spelet tog bara upp 150 MB av RAM:et och ca 4 GB var ledigt. Processorn jobbade som mest till 30%. Processorn borde jobba mer med spelet eftersom jag inte gjorde något annat sammtidigt. Jag funderar på om det är någon grafikbugg som får graikkortet att jobba med något som det inte ska jobba med, en oändlig loop som alldrig slutar. Mitt XFX Radeon HD 4890 ska klara spelet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ETS Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa. För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa. Jag har windows Xp och OpenGL läge, och Device är: Intel bear lake B och Shader Quality : [ARB2 ] Enhanced high end: Addittional effects De laggar fortfarande för mig. Hur bra är din dator? Har du testat att dra ner alla inställnngar på lägsta? Om det laggar även att du har dragit ner inställningarna på lägsta och datorn är tillräckligt bra så är det ju spelet som buggar... Jag höll koll på RAM:et och processorn när det laggade. Spelet tog bara upp 150 MB av RAM:et och ca 4 GB var ledigt. Processorn jobbade som mest till 30%. Processorn borde jobba mer med spelet eftersom jag inte gjorde något annat sammtidigt. Jag funderar på om det är någon grafikbugg som får graikkortet att jobba med något som det inte ska jobba med, en oändlig loop som alldrig slutar. Mitt XFX Radeon HD 4890 ska klara spelet ;) Menar du dra ner spelets alla installeringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.