Hoppa till innehåll

Euro Truck Simulator Hjälp!

ETS

Rekommendera inlägg

Hej,

Jag vill ladda ner Euro Truck Simulator, men jag hittar ingen bra ställe att ladda spelet på och några blir 60 min free trial och jag vill ha hela spelet inte 60 min free.

Så vet någon vart man kan ladda ner Euro truck Simulator Gratis?

Och om någon har det kan ni skriva hur man börjar lite småt så vore jag tacksam.

När man kör free trail blir skärmen ljus blå, vf? Finns det någon lösning?

Och det laggar <_< , finns det lösning?

Snälla svara om du kan nåt omma detta spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste betala om du ska kunna få hela gratis.

Om det är ljusblått när du kör trialen så klarar din dator väl inte av spelet.

Finns det demo? Om de finns kan ni posta.

Jo för det finns några som har haft problem med lagging och ljusblå skärm men har fixat det, men de svarar inte nu förtiden.

Någon annan som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa.

För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag märkte att spelet laggar väldigt mycket under Win XP och DirectX läge. Någon bugg som de behöver fixa.

För det flyter på fint i Win XP och OpenGL läge. Det flyter även på fint under Win Vista och DirectX läge. Jag har dessutom maxat inställningarna. Det finns ju visserligen inte så mycket att maxa.

Jag har windows Xp och OpenGL läge, och Device är: Intel bear lake B

och Shader Quality : [ARB2 ] Enhanced high end: Addittional effects

De laggar fortfarande för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur bra är din dator?

Har du testat att dra ner alla inställnngar på lägsta?

Om det laggar även att du har dragit ner inställningarna på lägsta och datorn är tillräckligt bra så är det ju spelet som buggar...

Jag höll koll på RAM:et och processorn när det laggade. Spelet tog bara upp 150 MB av RAM:et och ca 4 GB var ledigt. Processorn jobbade som mest till 30%.

Processorn borde jobba mer med spelet eftersom jag inte gjorde något annat sammtidigt.

Jag funderar på om det är någon grafikbugg som får graikkortet att jobba med något som det inte ska jobba med, en oändlig loop som alldrig slutar. Mitt XFX Radeon HD 4890 ska klara spelet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur bra är din dator?

Har du testat att dra ner alla inställnngar på lägsta?

Om det laggar även att du har dragit ner inställningarna på lägsta och datorn är tillräckligt bra så är det ju spelet som buggar...

Jag höll koll på RAM:et och processorn när det laggade. Spelet tog bara upp 150 MB av RAM:et och ca 4 GB var ledigt. Processorn jobbade som mest till 30%.

Processorn borde jobba mer med spelet eftersom jag inte gjorde något annat sammtidigt.

Jag funderar på om det är någon grafikbugg som får graikkortet att jobba med något som det inte ska jobba med, en oändlig loop som alldrig slutar. Mitt XFX Radeon HD 4890 ska klara spelet ;)

Menar du dra ner spelets alla installeringar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...